mEhE` Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) jeg vil at låta skal begynne lavt og bygge seg opp,ser at flere har gjort det ved hjelp av fruity filter i master inni mix`Eren.. da har dem lagt inn en "cut freq envelope" der man legger inn wav filer e.l(nedefor playlisten) hvordan gjør man dette?.. når jeg la inn fruity filter i master inni mixeren var det eneste jeg kunne stille på var disse "vri-knappene".. kansje knotete forklart,men om dere ikke forstår hva jeg mener skal jeg prøve og forklare bedre.. Endret 31. desember 2006 av mEhE` Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) jeg vil at låta skal begynne lavt og bygge seg opp,ser at flere har gjort det ved hjelp av fruity filter i master inni mix`Eren..da har dem lagt inn en "cut freq envelope" der man legger inn wav filer e.l(nedefor playlisten) hvordan gjør man dette?.. når jeg la inn fruity filter i master inni mixeren var det eneste jeg kunne stille på var disse "vri-knappene".. kansje knotete forklart,men om dere ikke forstår hva jeg mener skal jeg prøve og forklare bedre.. 7614024[/snapback] fant ut av det.....tråden kan egentlig bare slettes Endret 31. desember 2006 av mEhE` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå