Aleksander-yo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Mange har kanskje tenkt seg ut en liten tur i kveld for å fotografere raketter og tusenlapper som blir skutt opp i løse luften. Så post dine nyttårsbilder her om du har noen Så kan vi ha de samlet på ett sted Jeg kommer til å legge inn bilder fortløpende utover kvelden.. Oppfordrer andre til å gjøre det samme Så kan jeg lage en oppsummering i første post av alle bilder som kommer inn. Her er mine nyttårsbilder: Endret 1. januar 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Kan bare slette denne posten, regnet så fælt så fikk ikke tatt noen bilder. Tok et med mobilen, men bli ikke noe særlig. Godt vi hadde drikke å trøste oss med da Endret 1. januar 2007 av Vaffel89 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 *reservere* Skal ta noen jeg også Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Endret 1. januar 2007 av Matsi Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Mmkay. Et par ikke helt vellykkede bilder fra Oslo: Endret 31. desember 2006 av Anew Lenke til kommentar
Atrox1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Godt nytt år!! (Bildene er kun beskåret, forøvrig tatt med ett K-Mart Focal 135mm objektiv som sikkert er 20-30 år gammelt - om noen veit noe om dette objektivet så send meg gjerne en PM ) Endret 1. januar 2007 av Atrox1 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Et par fra mitt nærområdet: Begge er kun beskjært, ikke noe justeringer. Lenke til kommentar
Ford_Fairlane Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Happy nyttår folkens .... Lenke til kommentar
morlie Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Her er ett jeg lastet opp i sta.. et nytt ett Får legge ut ett til da Endret 1. januar 2007 av morlie Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 **reservert** Bildetaking er ikke ferdig enda Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Vel. Det kjipeste av ALT måtte jo skje i kveld. DET REGNET! Menmen. Det hindret ikke meg i å ta bilder Ble bare litt ekstra strev da den ene håna hele tiden gikk med på å holde paraplyen over kameraet. Det var leit også, fordi at folk skøyt opp raketter i bare 10 min, så fikk ikke så god tid på meg. Fikk tatt 20 bilder, der de fleste lå mellom 3 og 5 sekunder lukkertid. Blenderen gikk vel fra 7 til 15 på enkelte og hvitbalansen hadde jeg på 3800K hele tiden. Her er 3 av bildene jeg ble bedre fornøyd med. Kunne ha vært bedre, men var ikke akkurat optimale forhold og ta bilder i akkurat i dag desverre. Utstyr: Olympus E-500, Zuiko 14-45mm, stativ, paraply, og en veldig forstuet lillefinger (ja jeg gled på isen ) Endret 1. januar 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dette var surt. Dårligste været jeg har opplevd på nyttårsskiftet Har 3 stooore raketter og en SCHWÆÆÆR rakett igjen. Begynte å regne 23:40 og ved midnatt blåste det så det ikke var mulig å fa fyr på rakettene og regnet kom sidelengs. Et spark i ræva fra det forrige året og et slag i tryne fra det nye... Men det var jo uansett gøy å se de rakettene som kom seg opp Ble allikevel ett bilde på meg. Testet et par av rakettene mine før klokken 23. Skulle ha dem til å smelle rett over vannet. Den første gikk for høyt, men den andre ble helt perfekt 5 sekunder, f8, ISO 100, 18mm Dette var den minste raketten jeg hadde: Ingen etterbehandling av bildet. Kun beskjært litt på sidene så ikke layouten her blir helt ødelagt og en vanlig oppskarping. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Vel. Det kjipeste av ALT måtte jo skje i kveld. DET REGNET! Menmen. Det hindret ikke meg i å ta bilder Ble bare litt ekstra strev da den ene håna hele tiden gikk med på å holde paraplyen over kameraet. Det var leit også, fordi at folk skøyt opp raketter i bare 10 min, så fikk ikke så god tid på meg. Fikk tatt 20 bilder, der de fleste lå mellom 3 og 5 sekunder lukkertid. Blenderen gikk vel fra 7 til 15 på enkelte og hvitbalansen hadde jeg på 3800K hele tiden. Her er 3 av bildene jeg ble bedre fornøyd med. Kunne ha vært bedre, men var ikke akkurat optimale forhold og ta bilder i akkurat i dag desverre. Utstyr: Olympus E-500, Zuiko 14-45mm, stativ, paraply, champagne og en veldig forstuet lillefinger (ja jeg gled på isen ) 7616107[/snapback] det nr 2 var veldig kult med tret. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Her er noen fra meg! Dett ble litt merkelig p.g.a dårlig kamera... Men synes det ble litt stilig fordet! Og her er et med meg og stjerneskudd: Godt Nyttår! Endret 1. januar 2007 av kalli Lenke til kommentar
klo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skal legge med noen bilder her, når jeg får lagt de inn på pc'en :-) Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 7616107[/snapback] det nr 2 var veldig kult med tret. 7616113[/snapback] Takk Jeg syntes det var litt kult jeg også. Både grenene og raketten skyter på en måte ut. Ville også ha med et landskapselement. Koselig å se at mange poster bildene sine GODT NYTTÅR HARDWARE, DISKUSJON OG AKAM!! Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 10 sek og f7,1 - ISO 100 med 30D 5 min senere var Lillestrøm borte i "dimman" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Må bare ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Og her er et med meg og stjerneskudd:http://i85.photobucket.com/albums/k52/kalli-/P1010525.jpg 7616120[/snapback] Sånne bilder blir kule hvis du bruker blits i tillegg. Da får du et ganske tydelig bilde av den som holder stjerneskuddet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå