FranzJosef Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hva slags komponenter bør jeg satse på dersom målet er en stabil, bra PC? Som ikke blir utslitt og skranter etter få mnd? Det beste er kanskje i så henseende å få til en løsning der jeg kan levere den på en disk hver gang det er noe galt med den? Hvem selger over disk maskiner med brukbare komponenter all-over? Det andre er at jeg vil helst ikke bruke så mye da, vi allerede har flere andre maskiner bl.a. bærbare. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 For å få en stabil pc hjelper det vel å kjøpe litt dyrere komponenter, men da blir også selve pc'en mye dyrere. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Hovedproblemet er egentlig at om man skal få en bra PC med gjennomført minimums kvalitet i alle ledd så trenger det ikke koste så inni heia, men da er man helt nødt til å skru det sammen selv. Og det er det dummeste man gjør. For hvilket helvete blir ikke da feilsøking på noe slikt? Enormt tidkrevende og i mange tilfeller så og si umulig hvis man ikke vil skru ut alt og sette hovedkortet sammen med et helt nytt system. Dermed er det svært mye å hente på å kjøpe ferdig sammensatt og ikke via nettbutikk. Det er bare et tidsspørsmål for noe på PCen skranter uansett, så det er sann lykke å kunne dumpe kassa i et kundemottak hver gang noe skjer. Da er det også mye lettere å purre på tregt arbeid i stedet for å sende eposter som ingen svarer likevel. Men HVA slags butikk har kvalitet til noenlunde rimelig pris da? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Sett sammen komponenter på netshop.no og bestill "Produksjon og testing av stasjonær PC"? Da trenger du ikke bygge den selv og de tester den for deg. Mener å huske at du også får garanti fra netshop på PCen som en helhet og ikke på hvert enkelt komponent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå