Garm Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Nexgentel sliter med elendig ping til spillservere i både inn og utland i helgene. Latterlig at en så seriøs ISP ikke klarer å distribuere dekning i presstider. 200+ ping til dedikerte norske servere er en vits, og jeg vurderer sterkt å skifte til lokal fastlinje. Noen andre 'nexgentellere' som har samme problemene? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hvis du hadde tatt deg litt tid til å se på NextGenTel sine sider, så hadde du lett funnet ut at de har problemer som de holder på å fikse. [Edit: Rettet på url] _________________ Forumet beste side finner du her. #hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-23 22:42 ] Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hmm... Bare 1 time igjen av lørdagen nå. :razz: Lenke til kommentar
Garm Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Ja, jeg så den meldingen faktisk. Men det ble normal ping lørdags morgen, etter sørgelig svakt fredagen. Så ble det enda verre i kveld. Og vi er nå en time inn i søndagen. Har ikke spillt noe særlig tidligere helger på fps servere. Så hvis dette ikke er en trend vil jeg bare beklage dette innlegget. Det var egentlig en forespørsel til andre nextgentellere om dette var sånn det pleide å være i helgene... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg kjenner tre stk som deler en Charlie linje (mener det er det de har) og de spiller CS til alle døgnets tider (og hvertfall i helgene). De ligger på ca. 20-30 i ping mens alle tre spiller, så jeg vil nok ikke si at det er noe vanlig problem :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 ikke no problem her nei.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ikke noe standard problem nei, men de kunne fikset det litt raskere syns jeg! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har kun hatt problemer med ping denne helgen eller rettere sagt idag. Ellers ligger eg på 30-40 på svenske servere. Tror det er noe problem hos deg eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå