Maarten Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Heisann folkens! Har et lite spm. Jeg har tenkt å anskaffe meg en parabol tuner. Har kikket litt rundt og fant en som het Dreambox. Så meget bra ut. Men er det mulig å bruke pirat kort på en sånn sak? Eventuelt hva skal til for at jeg kan ta inn kanaler med en sånn uten å ha den grunn pakken fra kanal digital. Er helt ny på dette, så all hjelp er til stor nytte. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Pirat kort på noen norske kanaler kan du glemme. det eksisterer ikke. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Pirat kort på noen norske kanaler kan du glemme.det eksisterer ikke. 7616519[/snapback] Lurt og si! Men er det lov og diskutere sånt her? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Men er det lov og diskutere sånt her? 7616546[/snapback] Nei det er det nok ikke Å be om hjelp til ting som ikke går inn under hva som er lovlig tillates ikke på dette forumet. Vennligst unngå slikt i fremtiden. Reaksjon på moderering er alltid ønskelig. Send i tilfelle en pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg