Babyloner Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt Nyttår alle sammen.. Folk flest går sikkert ut for å skyte opp fyrverkeri, men som store deler va verden, så er det ikke så mye snø i Norge.. Derfor hadde det vært fint om folk kunne dele tips til måter å skyte opp raketter og andre ting.. jeg selv har tenkt og ta med meg en flaske og fylle den med sand/grus/vann, slik at den er stødig, og putte raketten der... hva med dere? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Gjør det samme med de enkeltstående. Men boksene setter jeg bare på bakken Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Tips: tenn på raketten, ikke deg selv Tips: sett raketten riktig vei Tips: jo mer du drikker, jo mer smeller det. drikk mer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hold den i hånda! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Pro tip: Raketten skal oppover, ikke langs bakken. Husk det, selv om du er drita Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Pro tip: Raketten skal oppover, ikke langs bakken. Husk det, selv om du er drita 7614171[/snapback] Når man er drita så tror man det er så mye morsommere å bare legge raketten på bakken ^^ Mitt tips er å ikke fyre alt av klokken 12, bli jo bare kaos da, siden alle andre sender opp da. Send heller opp før eller etter, slik at du og andre får sett det Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Pro tip: Raketten skal oppover, ikke langs bakken. Husk det, selv om du er drita 7614171[/snapback] Når man er drita så tror man det er så mye morsommere å bare legge raketten på bakken ^^ Mitt tips er å ikke fyre alt av klokken 12, bli jo bare kaos da, siden alle andre sender opp da. Send heller opp før eller etter, slik at du og andre får sett det 7614216[/snapback] det var det jeg også tenkte..men nå som det ikker er snø er jeg litt usikker på hvordan jeg skal få dem fyrt opp.. andre måter enn flaska elr? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Du kan stappe en rakett nedddi en bruskasse Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 det var det jeg også tenkte..men nå som det ikker er snø er jeg litt usikker på hvordan jeg skal få dem fyrt opp.. andre måter enn flaska elr? 7614310[/snapback] Som nevnt i første post kan det lønne seg å fylle flaska med sand eller lignende, slik at den blir stående stødig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Stikk pinnen i snøen! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Stikk pinnen i snøen! 7614612[/snapback] det var det jeg også tenkte..men nå som det ikker er snø er jeg litt usikker på hvordan jeg skal få dem fyrt opp.. andre måter enn flaska elr? 7614310[/snapback] Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Teh jackass way, dra ned buksa,legg deg ned på bakken på ryggen, løft beina over hue, stapp rakettpinne inn i det lille brune hullet...Tenn på, vent.... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Tenn på raketten inni huset! Mye morsommere, siden du slipper å dele synet av smellet med dine naboer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå