Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei folkens! I går, etter noen runder Gears of War, surfa jeg litt på Live Marketplace. Der fant jeg bl.a. ut at tilleggspakken Mehrunes' Razor til Oblivion, og V-serien fra Cadillac til PGR3 er gratis! Og da jeg starta nedlastingen av de, var de ferdige med en gang!? Hadde ikke rukket å knipse engang! Er det andre som har opplevd det samme? Hvorfor tok Mehrunes' Razor på 880mb mindre tid å laste ned enn Dig Dug på 11mb? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Mehrunes' Razor er vel 880Kb? alså 0.8 MB og det er/var gratis fra 23. Des til 31. Des Endret 31. desember 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 ok, jeg må ha sett feil. Bra at jeg fikk lasta det ned i tide! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har lasta ned V serien for lenge siden da.. før 23 des. Er det noen andre gratis "må betale senere" downloads ute og går på marketplace eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg må vel ikke betale det senere? det stod jo bare "Free" ikke noe om at jeg må betale senere. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nei, men de som ikke laster ned det når det er gratis i den begrensede perioden, må betale hvis de skulle ønske å laste det ned etter at nevnte periode er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå