Lezlie Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg hadde dette problemet på min forrige pc, og etter å ha byttet maskin trodde jeg problemet ble løst. Men dengang ei! Jeg har fortsatt problemet. Hva kan jeg gjøre? Takk, Lezlie Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hva slags tastatur, hva slags mus? Er de med ledning eller er de trådløse? Utdyp litt, så kanskje det blir litt enklere. F.eks. Logitech Cordless Keyboard + Mouse Lenke til kommentar
Lezlie Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har ei ps2-mus ihvertfall, og tastaturet også(?) (Det har samme plugg som musa). Har du noen ideer? Takk, Lezlie Lenke til kommentar
Lezlie Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Med ledning, ja. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hva slags hovekort har du? Jeg hadde dette problemet med mitt gamle asus a7v133 kort og det løste jeg ved å flytte rundt på korta som stod inni (nettverk og sb live) Thorsan Lenke til kommentar
Lezlie Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har et Asus A7V333 hovedkort, samt Echo Darla lydkort og Tekram SCSI-kort installert. Skjermkortet er et MSI G4Ti4200. Problemet er bare det at jeg også hadde dette problemet med min forrige maskin. Noen ideer? -Lezlie- Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Prøvd å bytte tast og mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå