Jarmo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vi trenger 3 stk diplomer som premie til denne kåringen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=690150&hl= Noen vennlige forumbrukere her? Vinneren får navnet sitt som en av underskriftene i diplomene. Disse skal deles ut til de tre beste i webshopkonkurransen. Vi tar avstemming når utkastene er klare. Tidsfrist til den 07.01.07 Mvh jarmo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hadde vært OK med noe info om hva som skal stå på diplomet. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Skal prøve og mekke noe nå.. I A4 format? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jepp A4 -format og helst egenprodusert. Har selv massevis forskjellige mal som jeg ikke vil bruke siden "alle" har de. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hva skal det stå? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Her er mitt: Alt kan selvfølgelig endres Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg skal ta kontakt med Håvard (Admin) ang. teksten og HW-logoen når vi kommer så langt. Men du er på sporet, bør se ca. slikt ut, ja... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det virker lovende for min del Den er laget i MS Publisher og kuttet litt i paint Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har du snakka med Håvard nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå