NightFlare Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hallo Når jeg sitter med trådløst nett og lukker skjermen, så mister jeg nett. Noen som har opplevd dette eller vet hva det er? Har HP Pavilion 9076EA. Og jeg har stilt den inn slik at ingenting skal skje når jeg lukker skjermen under egenskaper. Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kanskje det er fordi antenna ligg inni skjermen og den får for dårleg signal når du legg skjermen ned. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Maskinen går i dvale når du lukker? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Maskinen går i dvale når du lukker? 7614287[/snapback] Og jeg har stilt den inn slik at ingenting skal skje når jeg lukker skjermen under egenskaper. say no more... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvis du lar maskinen stå på høykant når du lukker den, dvs. med baksiden eller forsiden opp, mister den da nettet? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 ventle: Roffel :!: Sorry! Lenke til kommentar
Larsen91 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 egenskaper på computer > device manager -> network adapters -> (ditt nettverks-kort) egenskaper på kortet og gå til power management og fjern deaktiver de 3 boksan. hadde et lignende problem selv før... tror dette hjelper Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Noen som har noen gode tips til å få skjermkortet til ikke å svarte ut når du lukker igjen lokket da? Jeg har satt på at den ikke skal gjøre noe, men den stopper jo skjermen, og da stopper også den eksterne skjermen jeg har kobla til. Beklager om jeg praier tråden din NightFlare, men dette er vel noe av det samme Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 på alle bærbare jeg har vært borti er det bare baklyset til den integrerte skjermen som slukkes når lokket lukkes, det er fortsatt bilde på skjermen og ingenting skjer med bilde på ekstern skjerm heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå