Herr Brun Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Dårligere ytelse får du vel i hvert fall ikke:P Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) KAN føre med seg dårligere ytelse, sorry. 7970622[/snapback] Du får verken dårligere ytelse eller en ustabil pc hvis du gjør det skikkelig. Dårligere ytelse vet jeg ikke hvor du henter fra, men det er ganske logisk at du vil få høyere ytelse ved overklokking. Hvis du tester cpu skikkelig og klokker skikkelig så er det null problemer med å få den like stabil som med fabrikkinnstillinger. Selv har min cpu kjørt i flere måneder nå med overklokk uten at det har skjedd noe som helst. Endret 18. februar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 KAN føre med seg dårligere ytelse, sorry. 7970622[/snapback] Du får verken dårligere ytelse eller en ustabil pc hvis du gjør det skikkelig. Dårligere ytelse vet jeg ikke hvor du henter fra, men det er ganske logisk at du vil få høyere ytelse ved overklokking. Hvis du tester cpu skikkelig og klokker skikkelig så er det null problemer med å få den like stabil som med fabrikkinnstillinger. Selv har min cpu kjørt i flere måneder nå med overklokk uten at det har skjedd noe som helst. 7970922[/snapback] Beklager, jeg mente såklart stabilitet. Det var et svar til Herr Bruns innlegg rett over mitt, der han kommenterte at det ikke trenger å føre til ustabilitet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) lol, denne tråden kan snart skifte emne-tittel til: hva er overklokking? EDIT: lo foresten godt av dette gullkornet Endret 15. april 2007 av xersess Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har det noe med å utnytte PCen til det maksimale? 7967283[/snapback] Det har å gjøre med å få komponentene i PCen til å kjøre på bedre spesifikasjoner enn de egentlig er ment for. Hvis du har en prossessor på 2 GHz, så kan du overklokke den til, la oss si, 2,5 GHz. Da får du bedre ytelse, men dette fører også med seg dårligere stabilitet og kan i verste fall føre til ødelagte komponenter. 7967350[/snapback] OG redusert ytelse på komponentene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det har å gjøre med å få komponentene i PCen til å kjøre på bedre spesifikasjoner enn de egentlig er ment for. Hvis du har en prossessor på 2 GHz, så kan du overklokke den til, la oss si, 2,5 GHz. Da får du bedre ytelse, men dette fører også med seg dårligere stabilitet og kan i verste fall føre til ødelagte komponenter. OG redusert ytelse på komponentene Klokking er jo for å få BEDRE ytelse emineminomino... Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 " emineminomino... " ? :hmmm: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har det noe med å utnytte PCen til det maksimale? 7967283[/snapback] Det har å gjøre med å få komponentene i PCen til å kjøre på bedre spesifikasjoner enn de egentlig er ment for. Hvis du har en prossessor på 2 GHz, så kan du overklokke den til, la oss si, 2,5 GHz. Da får du bedre ytelse, men dette fører også med seg dårligere stabilitet og kan i verste fall føre til ødelagte komponenter. 7967350[/snapback] OG redusert ytelse på komponentene 8524764[/snapback] skreev feil.. jeg mente redusert levetid... jeg er noob og owned Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Haha denne tråden startet som et godt gullkorn. Eventuelt at en stakkar ble eid. Men så ble det bare enda værre.... :!: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vel, takk for oppmerksomheten iallefall Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vel, takk for oppmerksomheten iallefall 8563024[/snapback] DEN skjønte jeg ikke Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) les første post igjen da, smarten. Endret 9. mai 2007 av hockey500 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 aha.. 8580622[/snapback] I found the gold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg