Herr Brun Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Spørs litt hvilke drivere som fulgte ditt kort da selvsagt, men til mine XFX-kort fulgte det med første revisjon av drivere som kunne kjøre 8800GTX. Ser du har samme hovedkort som meg. Overklokker du? Hehe. Overklokker oysfaerg? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Humor er individuelt.. :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 oysfaerg ble norgesmester i overklokking på hw-lan, og er vel det en kan kalle en forumkjendis. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 oysfaerg ble norgesmester i overklokking på hw-lan, og er vel det en kan kalle en forumkjendis. 7613356[/snapback] Da har jeg ett til nyttårsforsett.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg gliste godt iallefall. Jeg sto tross alt noen meter unna Oysfaerg når han vant. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Denne var jo litt søt da Endret 3. januar 2007 av OML Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Cunning. Men ærlig talt ikke så fryktelig morsomt i mine øyne. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 oysfaerg ble norgesmester i overklokking på hw-lan, og er vel det en kan kalle en forumkjendis. 7613356[/snapback] Hahaha, seriøst? Det var jo ca tre ganger så morsomt som gullkornet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 At han er forumkjendis eller at han ble norgesmester i overklokking? Burde vel kanskje skrevet "norgesmester", for å tilfredsstille kverulantene og de som er sjalu/bærer nag Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 haha... den var egentlig ganske genial Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Smart måte å omgå "tre-ords-regelen" eller? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ...joda,var ganske morsomt hvis man er kjent med folkene her på forumet :!: Er vel det samme som skjedde på XS forum her for en liten tid siden,og det var faktisk forrige gang mr.Overklokk (her på forumet) satt WR i 3DMark 03 en gang før jul. Alle var helt på høygir og wootà og gratulerte i hytt og pine (velfortjent).... Og så kom det en fersk fjott med 2 poster fra før og spurte hva i hel### dette var noe å rope hurra for,han mente dette ikke var no spes...... Det ble jo litt leven og humring av det,og enden på visa var at FUGGER,en kjent overklokker og moderator banna han.....poor kid :!: ....ser ikke han på XS no mer... Vi er vel ikke så extreme her........ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ikke nok med det, men han har også laget den meste elskede gullkornposten opp i gjennom tidene. Sex innen 2 uker anyone? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) I frykt for å bli flamet skal jeg bare glise og late som jeg vet hva overklokking er^^ EDIT Har det noe med å utnytte PCen til det maksimale? Endret 17. februar 2007 av KristofferAG Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har det noe med å utnytte PCen til det maksimale? 7967283[/snapback] Det har å gjøre med å få komponentene i PCen til å kjøre på bedre spesifikasjoner enn de egentlig er ment for. Hvis du har en prossessor på 2 GHz, så kan du overklokke den til, la oss si, 2,5 GHz. Da får du bedre ytelse, men dette fører også med seg dårligere stabilitet og kan i verste fall føre til ødelagte komponenter. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har det noe med å utnytte PCen til det maksimale? 7967283[/snapback] Det har å gjøre med å få komponentene i PCen til å kjøre på bedre spesifikasjoner enn de egentlig er ment for. Hvis du har en prossessor på 2 GHz, så kan du overklokke den til, la oss si, 2,5 GHz. Da får du bedre ytelse, men dette fører også med seg dårligere stabilitet og kan i verste fall føre til ødelagte komponenter. 7967350[/snapback] Aaah... Så oysfaerg er norgesmester i det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nå mener jeg at vi sakte men sikkert nærmer oss noe som kan ligne på et "gullkorn" ... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Har det noe med å utnytte PCen til det maksimale? 7967283[/snapback] Det har å gjøre med å få komponentene i PCen til å kjøre på bedre spesifikasjoner enn de egentlig er ment for. Hvis du har en prossessor på 2 GHz, så kan du overklokke den til, la oss si, 2,5 GHz. Da får du bedre ytelse, men dette fører også med seg dårligere stabilitet og kan i verste fall føre til ødelagte komponenter. 7967350[/snapback] Nåja, trenger ikke føre til ustabilitet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) KAN føre med seg dårligere ytelse stabilitet, sorry. Edit: Stabilitet, ikke ytelse. Endret 26. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg