Gjest Slettet+432 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei! Nå er jeg litt lei av det selvbygde racket mitt.. Er stygt og tar litt unødvendig med plass Så jeg lurer på om noen vet om noen steder i Bergen jeg kan få tak i billige (da mener jeg billige altså) rack til å montere svitsj og servere i? Nå har jeg foreløpig bare liggende og stående maskiner som ikke kan monteres i rack, men håper på å skaffe meg noen 1U maskiner senere. Jeg er åpen for å bygge selv også, men da må jeg nesten vite hvordan og med hvilke materialer osv.. Takk, og godt nytt år når det kommer! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 www.hpx.no har racks, men vet ikke om det er billigere enn andre Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 http://nextron.no/main.php3?PI=list&MG=650&SG=1 Dette er de billigste jeg kommer på i farta. Godt nyttår ja! Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har tilgang på 3 stk. veldig simple RACK-skap. Mer eller mindre kun selve rammeverket. 600x600 mm. Går for 1500 eks. mva +frakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har tilgang på 3 stk. veldig simple RACK-skap. Mer eller mindre kun selve rammeverket. 600x600 mm. Går for 1500 eks. mva +frakt. 7627523[/snapback] Har du bilde? Men hvorfor moms, har du et firma eller noe som selger det? Frakt.. hvor mye veier ett skap? (vil helst bare ha ett Kan ikke si det sikkert at jeg kan kjøpe da. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har tilgang på 3 stk. veldig simple RACK-skap. Mer eller mindre kun selve rammeverket. 600x600 mm. Går for 1500 eks. mva +frakt. 7627523[/snapback] Har du bilde? Men hvorfor moms, har du et firma eller noe som selger det? Frakt.. hvor mye veier ett skap? (vil helst bare ha ett Kan ikke si det sikkert at jeg kan kjøpe da. 7629244[/snapback] Bruk PM da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå