Gå til innhold

Få tak i billige serverrack?

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Hei!

Nå er jeg litt lei av det selvbygde racket mitt.. Er stygt og tar litt unødvendig med plass :) Så jeg lurer på om noen vet om noen steder i Bergen jeg kan få tak i billige (da mener jeg billige altså) rack til å montere svitsj og servere i? Nå har jeg foreløpig bare liggende og stående maskiner som ikke kan monteres i rack, men håper på å skaffe meg noen 1U maskiner senere.

Jeg er åpen for å bygge selv også, men da må jeg nesten vite hvordan og med hvilke materialer osv.. :)

Takk, og godt nytt år når det kommer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Jeg har tilgang på 3 stk. veldig simple RACK-skap. Mer eller mindre kun selve rammeverket. 600x600 mm. Går for 1500 eks. mva +frakt.

7627523[/snapback]

Har du bilde? Men hvorfor moms, har du et firma eller noe som selger det? Frakt.. hvor mye veier ett skap? (vil helst bare ha ett :) Kan ikke si det sikkert at jeg kan kjøpe da.

Lenke til kommentar
Jeg har tilgang på 3 stk. veldig simple RACK-skap. Mer eller mindre kun selve rammeverket. 600x600 mm. Går for 1500 eks. mva +frakt.

7627523[/snapback]

Har du bilde? Men hvorfor moms, har du et firma eller noe som selger det? Frakt.. hvor mye veier ett skap? (vil helst bare ha ett :) Kan ikke si det sikkert at jeg kan kjøpe da.

7629244[/snapback]

Bruk PM da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...