B4stian Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Da vil jeg nomiere: - CDON.com (pga. stort utvalg til lave priser) - Netthandelen (pga. mange nyttige og unyttige ting til en lav pris) - Platekompaniet (pga. de også har mye forskjellig til en fin pris) Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil nominere Gamezone, hvis det ikke er for sent. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så jeg kan ikke nominere elkjøp.no - som faktisk er på topp10 av norges mest brukte nettbutikker? . Helt ok om det ikke går, jeg bare lurte... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Så jeg kan ikke nominere elkjøp.no - som faktisk er på topp10 av norges mest brukte nettbutikker? . Helt ok om det ikke går, jeg bare lurte... 7630805[/snapback] Elkjøp.no er på HW.no webshoplisten... Lenke til kommentar
muha Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil nominere www.computercity.no Mye bra der, til gode priser Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så jeg kan ikke nominere elkjøp.no - som faktisk er på topp10 av norges mest brukte nettbutikker? . Helt ok om det ikke går, jeg bare lurte... 7630805[/snapback] Elkjøp.no er på HW.no webshoplisten... 7632293[/snapback] Ah...blander med prisguiden jeg . Men da nominerer jeg elkjøp :]. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så jeg kan ikke nominere elkjøp.no - som faktisk er på topp10 av norges mest brukte nettbutikker? . Helt ok om det ikke går, jeg bare lurte... 7630805[/snapback] Elkjøp.no er på HW.no webshoplisten... 7632293[/snapback] Nettadressen er vell egentlig elkjop.no og ikke elkjøp.no... men,men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå