Håvard Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg vurderer sterkt å kjøpe en xbox 360 kontroll til datan min, men lurer på et par ting. Er det mulig å sette kontrollene så jeg kan styre på Bf2 som jeg kan på xbox..? Er det mulig i de fleste FPS spill? Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Tviler på at det går an å fikse i selve menyen. Siden bf2 til pc er lagd for tastatur og mus. I bf til konsoll, så er jo analogen selve musepekeren. Men dette går kanskje an i enkelte FPS spill der man kan velge om man vil ha mus-styring eller ikkje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 det nye rainbow six spillet har full støtte for kontroll etter patch Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Da blir det nok en 360-kontroll Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vurderer sterkt å kjøpe en xbox 360 kontroll til datan min, men lurer på et par ting. Er det mulig å sette kontrollene så jeg kan styre på Bf2 som jeg kan på xbox..?Er det mulig i de fleste FPS spill? 7612774[/snapback] ¨ Det skal være mulig å bruke kontroll i alle spill, takke være GlovePie. GlovePie er et program der du kan putte inn et skript, som du da velger hva den skal gjøre på tastaturet Planlegger om å forske litt på dette selv, Blandt annet i BF og andre spill til pc. Wiimote funker faktisk fabelaktig til PC, via GlovePie. En i guildet mitt i WoW satte seg fort ned å fant ut av dette. , samme mulighetene skal det være med alle andre konsole kontroller og takke være GlovePie Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg vurderer sterkt å kjøpe en xbox 360 kontroll til datan min, men lurer på et par ting. Er det mulig å sette kontrollene så jeg kan styre på Bf2 som jeg kan på xbox..?Er det mulig i de fleste FPS spill? 7612774[/snapback] ¨ Det skal være mulig å bruke kontroll i alle spill, takke være GlovePie. GlovePie er et program der du kan putte inn et skript, som du da velger hva den skal gjøre på tastaturet Planlegger om å forske litt på dette selv, Blandt annet i BF og andre spill til pc. Wiimote funker faktisk fabelaktig til PC, via GlovePie. En i guildet mitt i WoW satte seg fort ned å fant ut av dette. , samme mulighetene skal det være med alle andre konsole kontroller og takke være GlovePie 7632023[/snapback] Skal ta en titt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå