runetune Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eg får ikkje til noen dvd er på ps2 det er noen som virker og noen som ikkje virker. Eg har prøvd alle slags instilinger på ps2 konsollen men får det ikkje til. Er det noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eg får ikkje til noen dvd er på ps2 det er noen som virker og noen som ikkje virker. Eg har prøvd alle slags instilinger på ps2 konsollen men får det ikkje til. Er det noen som kan hjelpe meg? 7612733[/snapback] Mulig skudd i mørke, men kan det være at de som er av typen DVD-9 ikke funker, mens andre spiller? Mange PS2, i hvert fall hvis den ikke er ny, sliter etterhvert med å spille av DVD-9, og da også spill som bruker dette, feks GT4. Selv har jeg hatt dette problemet på begge ps2-ene mine. I mange tilfeller trur jeg det går an å justere laserhodet for å fikse dette, men hvordan dette gjøres overlater jeg til folk her inne som har litt mer snøring enn meg på området Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er nok ganske sikkert laseren din som trenger en grundig rens, evt byttes. Ønsker du å få dette gjort, så send meg en pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå