TypN Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) I går fikk jeg endelig min razer copperhead jeg hadde ventet på, jeg instalerte den reboota pcen og spilte css. da gikk allt fint, i dag når jeg skulle spille hakket plutselig spillet pga musa hvis jeg bruker den gamle (dårlige) musa funker det fint hvorfor hakker spillet og åssen fikser jeg problemet? Endret 31. desember 2006 av Tudey Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 je har aldri hatt dæ problemet mæ musa mi..... instalerte du drivern? Lenke til kommentar
TypN Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 ja skjønner ikke problemet her Lenke til kommentar
TypN Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 For det første er problemet elendig definert... 1) Du har installert drivere til musa sier du, men har du oppgradert firmwaren til musa? 2) Avinstallerte du de gamle musdriverne først(kanskje har du Logitech setpoint eller liknende installert)? 3) Hvilken musmatte/musunderlag bruker du? Prøv å legg inn mer info omkring problemet, så blir det lettere å hjelpe deg... Lenke til kommentar
TypN Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 For det første er problemet elendig definert... 1) Du har installert drivere til musa sier du, men har du oppgradert firmwaren til musa? 2) Avinstallerte du de gamle musdriverne først(kanskje har du Logitech setpoint eller liknende installert)? 3) Hvilken musmatte/musunderlag bruker du? Prøv å legg inn mer info omkring problemet, så blir det lettere å hjelpe deg... 7613228[/snapback] 1. ja 2. ja 3. bruker razer matta litt vanskelig å forklare, bildet på skjermen hakker med en gang jeg rører musa, men funker fett hvis jeg ikke rører den eller bruker den gamle musa Lenke til kommentar
TypN Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) dette irriterer meg har prøvd å re-instalere men ser ikke ut som om at det hjelper :S Endret 31. desember 2006 av Tudey Lenke til kommentar
Clint Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ok. Snu musa på hodet. Sjekk at åpningen er fri for hår/smuss osv. Dersom den er det, rens laserlinsa med en q-tips. Selvom laseren er "eye safe", kan det være en ide å slå den av før du kikker ned i linsa. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hmm. Jeg har samme musen og har aldri opplevd det du forklarer der. Og grunnen til at jeg kjøpte den i sin tid var fordi jeg spilte CSS. Hvilken maskinvare har du ellers? Har du installert driverene fra CD eller nyeste fra nett? Oppdaterte du firmware før eller etter at problemet oppstod. Har du testet den på en annen maskin? Lenke til kommentar
TypN Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg re-instalerte hele skiten, og nå funker det fett! Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Sing Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvis du har en eldre PC kan det lagge hvis man setter på 1000Hz i driveren. Det var et problem med eldre drivere i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå