Gå til innhold

Feil i Zelda TP? SPOILER-ALERT

runela

Anbefalte innlegg

MOD-EDIT: Neste gang du lager en tråd om et spesifikt problem i et dungeon, marker med spoilertaggen, og gi gjerne en advarsel i tittelen og.

Har funnet et kjempeproblem i Zelda. I templet ute i ørkenen. Når du har tatt alle spøkelsene og kommer ned i kjelleren med den snurretingen kommer du inn i et langt rom med en slaks labyrint der du skal springe over kviksand og er sånne store pigger som kommer opp av gulvet som du ikke må springe på, det er også et spøkelse som hyler i enden av rommet og du må trekke en steindør til siden og springe rundt for og komme inn den. Men til meg når jeg springer igjennom kviksanden i begynnelsen av labyrinten klikker spillet og han går sånn sakte også når jeg ikke går i kviksanden.

Noen andre som har hatt dette problemet? Eller går det ann at jeg har fått en versjon av spillet som er en feil på? :nei:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei er nok ikke feil i spillet, transform inn til ulv du, du har noen spøkelser på deg som forhindrer at du går ordentlig. Disse kan du bare se gjennom sansene til ulve link :)

7612432[/snapback]

HEHE dette må jeg skjekke. Hvorfor tenkte jeg ikke på det. Takk skal ned og sjekke det med en gang :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...