saluttknall Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Her kan dere diskutere Johnny Cash. Hvilke sanger synes du er bra? Hvilke album liker du best? Kort og godt en tråd om en av verdens beste musikkere! Johnny Cash ruler og moderatorer som har stengt begge elvistrådene hva er glat med denne? Men alle sammen, diskuter og kos dere! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Johnny was a good man. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg kommer til å få mye dritt for denne: Jeg liker ikke stemmen til Johnny Cash. Den gamle, rustne stemmen finner jeg ikke bare under kategorien fint. Cash sine sanger er seige og snåle synest jeg, og jeg finner ikke fyren som noen god artist. Var da... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Johnny was a good man. 7612954[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
akan Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Johnny cash var kongen eneste country musikeren jeg kan høre på og han har sykt mange gode sanger. Folsom prison blues og Ghost Riders er bare sykt bra sanger. Wanted Man og The man comes around er også høyt oppe Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Saluttknall: Du må begynne å tenke deg om når du lager tråder. Elvistrådene ble stengt fordi tråden var useriøs. Du skrev Elvis feil, du begynte på en setning som aldri tok slutt. Jeg vil råde deg til å lese retningslinjene og nettikette før du gjør noe annet. Som du kanskje ser så har du gjort det samme i denne tråden. Du har en ufullstendig setning, det er altså en limit for hvor mange bokstaver du kan ha i en emnetittel... Mvh ZenCo Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 eneste country musikeren jeg kan høre på 7613355[/snapback] Har du hørt på noen særlig andre? Brad Paisley knuser mr. Cash ned i støvlene. Cash har et par høydare, men er etter min mening alt for monoton til å kunne kalles noen konge. Nesten samme bassrytme og samme takt i hver jævla sang. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det skal begynne en serie på TV3 nå snart og i den reklamenfilmen synger Johnny Cash en sang, noen som hvilken sang det er? Takker for svar! Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Den sangen har jeg, den er dritbra og heter I Won't Back Down. Laga en egen tråd om det faktisk, men den er stengt nå. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Og Johnny Cash har bra sanger, enig der. Spesielt Hurt og I Won't Back Down Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Den sangen har jeg, den er dritbra og heter I Won't Back Down. Laga en egen tråd om det faktisk, men den er stengt nå. 7616321[/snapback] Taaaaaakk Anbefaler alle til å høre på den! Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) eneste country musikeren jeg kan høre på 7613355[/snapback] Har du hørt på noen særlig andre? Brad Paisley knuser mr. Cash ned i støvlene. Cash har et par høydare, men er etter min mening alt for monoton til å kunne kalles noen konge. Nesten samme bassrytme og samme takt i hver jævla sang. 7615083[/snapback] Har ikke hørt så veldig mye country nei, for alt jeg har hørt av country er jævlig. Men kan sikkert høre et par Brad Paisley sanger jeg så skal jeg se Hører for tiden bare på irsk musikk så hvilke sanger bør jeg høre da? Endret 1. januar 2007 av akan Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Nesh sixteen tons, Boy named Sue, I get stripes, Touch that wall og Jackson utkonkurerer de nye. Han har fått dårligeere stemme med årene og det er litt kjipt eller hva? Men uansett, the toffest. Og d Til deg som ikke hører på country prøv følgene artister: Kenny Rogers, Woody Guthrie, Bob Dylan, Maddnes, Tanya Tucker og Willie Nelson og Carl Perkins og det med han Marty Robbinson og selvsagt Guy Mitchell og Terry hawkins og Garth Brooks! Til dere andre bare fortsett diskusjonen. Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bob Dylan er ikke helt country da men er dylan fan willie Nelson er bra ja, er vel country artist og Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har alltid digget Johnny Cash! Den artisten jeg digger nest best av alle i verden! Han er vel også den eneste artisten som har klart å vært populær på både 60- tallet, 70-tallet, 80-tallet, 90-tallet og helt frem til sin død! DIgger han noe sinnsykt! Og stemmen er rååå! Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Johnny Cash er rå han. Virkelig bra stemme. Men jeg mener at han hadde en lang periode han var nesten helt glemt, før han spilte inn noen nye greier noen år før han døde ?. Edit: Han var ikke på en eneste hitliste fra 1990 og frem til han ga ut Hurt i 2003. Endret 1. januar 2007 av manamind Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Johnny Cash er rå han. Virkelig bra stemme. Men jeg mener at han hadde en lang periode han var nesten helt glemt, før han spilte inn noen nye greier noen år før han døde ?. Edit: Han var ikke på en eneste hitliste fra 1990 og frem til han ga ut Hurt i 2003. 7618841[/snapback] Nej, men han var populær fordi han ikke var på hitlistene! Må ikke være på vg topp 20 for åvære populær, hehe Va et dårlig eksempel, men du forstår hva jegmener! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Johnny Cash er helt grei musikk, forstår godt at mange liker musikken hans. Man in Black og The Man Comes Around er i hvertfall elsk Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Og Johnny Cash har bra sanger, enig der. Spesielt Hurt og I Won't Back Down 7616347[/snapback] Regner med at du vet at Hurt er en låt av Nine Inch Nails, Cash versjon er dog slett ikke ille.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har ikke hørt så mye av han, utenom klassikerene som 'Ring of Fire' og selvfølgelig; hans versjon av 'Hurt'. Det jeg har hørt av ham er av god kvalitet... så jeg burde vel sjekke ut mer av ham. Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå