ssf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Hvilket headset er best av sennheiser px200 og AKG K 26 P ? Har jo lest endel tråder og lignende, og gjort meg opp en mening. Men finner ingen direkte sammenligning mellom de to, fint hvis noen vet om en test eller noe. Hvis ikke hadde det vært fint med subjektive tilbakespill fra folk med personlige erfaringer fra en eller begge modellene, siden det ikke er så lett å få prøvd noen av headsetene i butikker. Åpen for andre modeller også, så lenge prisen ikke går altfor høyt. Vil ha headset MED bøyle. Ikke altfor viktig med utseende på dem, men noe lignende som forslagene kanskje. Også viktig at de er lukket! (så vil helst slippe å få anbefalt porta pro her) Kan til nød ta imot synspunkter på hq-1700 Ble mange kriterier, så da spørs det om det er igjen noen andre alternativer Endret 1. januar 2007 av ssf Lenke til kommentar
tfw Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Philips SHP200 har et slikt jeg. det er god lyd i det og god kvalitet. lang ledning på det. og så er det billig. 100 kr på elkjøp. eller du kan kjøpe et Koss Headset Pro 3aa. litt dyrere utgave da. Koss Headsett Pro 3aa PS: du må IKKE kjøpe fra komplett hviss du ikke vil. var bare der jeg var rask å hente det fra^^ Prisguid på Koss Headsett Pro 3aa som du ser har netshop det billigst da. 500 ,- kr for det da. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ok.. Noen som kan argumentere for eller mot px200 eller K 26 P ? Har mest lyst på en av dem Hørt ganske mye dårlig om det koss settet (Pro 3aa) Endret 1. januar 2007 av ssf Lenke til kommentar
tfw Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dårlig? har hatt et slikt i 3 år nå. og det har aldrig vært noe feil med det. har altid funkea hos meg? så hva er dårlig med det da? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) jeg har sennheiser px200 selv og er superfornøyd. Veldig behagelig, ser stilig ut og kan legges fint sammen. Mye bedre lyd enn i porta pro f.eks. Spesielt bassen er mye mer korrekt. Uten å være store klokker så stenger sennheiser px200 ut mye av lyden rundt deg. Et sikkert valg så hva er dårlig med det da? 7618503[/snapback] Overdreven og helt feil bass. Stygt utseende. Ikke behagelig å ha på seg. Går lett istykker. Livstidgaranti men et strev uansett. Endret 1. januar 2007 av elgizmo Lenke til kommentar
tfw Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) for du har sikkert tenk å hoppe på headsettet. men jeg kom bare med forslag. jeg sa ikke at du MÅTTE kjøpe det. Endret 1. januar 2007 av tfw Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 for du har sikkert tenk å hoppe på headsettet. men jeg kom bare med forslag. jeg sa ikke at du MÅTTE kjøpe det. 7621812[/snapback] nå tulla jeg forferdelig. Trodde du skrev Porta Pro ;p Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har et PX 200 og det er meget bra! Veldig behagelig å ha på, god lyd, pent design og lett å klappe sammen. I tillegg er de mye mer støydempende enn f. eks. PortaPro. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
tfw Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har et PX 200 og det er meget bra! Veldig behagelig å ha på, god lyd, pent design og lett å klappe sammen. I tillegg er de mye mer støydempende enn f. eks. PortaPro. Anbefales på det sterkeste 7625937[/snapback] engi der ja. det er heller ikke dyrt. løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå