burrebever Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei, Har et problem med serveren min jeg ikke klarer å "google" meg fram til... Av en eller merkelig grunn driver den å restarter seg med ca en 10-12 timers mellomrom. Jeg får to feilmeldinger hele tiden etter restart (se bildet). Noen som vet hva det er som feiler maskinen min? takker for all hjelp feil.bmp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Kan være et RAM-problem. Hvis du får opp en bluescreen i 2 nanosekunder før boot er det som regel det.. Ta en MemTest86 for å sjekke. EDIT: Vet ikke om TCP/IP-feilmeldingene har noe med restarten å gjøre. Endret 31. desember 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 har du sjekket temperaturer? Lenke til kommentar
burrebever Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Tja... varmen skal ikke være noe problem har nettopp skiftet goop på CPU'en systemet er ikke nytt.. men har tatt gammle maskinen og sett den som server.... fungert stabilt tidligere. men kan godt hende det er et minneproblem. skal kjøre memtest takker og godt nyttår til alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå