Gå til innhold

Anbefaling av deler til ny maskin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket opp prisene der, det virket som det var litt billigere der ja. Jeg skal jo også å skjerm, tastatur/mus og switch, jeg la nå det også med i prisen og jeg fant ut at jeg sparer 6-700 på å handle hos pcutstyr.no enn hos komplett. Jeg regnet da med akkurat det samme utstyret.

Jeg byttet ut skjermkortet igjen med ett litt bedre (dette begynner å bli dyrt :roll: ).

Handleliste 08.01.07 Handlelisten er hos komplett fordi, det var bedre å lage til en handleliste der.

Så nå tror jeg, jeg nesten ikke må oppgradere det mer. Hadde hvert fint om en kunne sett gjennom listen og sett at alt utstyret funker fint med hverandre. Men det er en ting jeg fortsatt lurer på, hvilken switch trenger jeg for å kunne sette av hvor stor internettshastigheten til hver maskin skal ha (er kun to maskinen)? Hvis det da ikke går ann å gjøre med bare et program på pcen?

Edit: Jeg sa tidligere at gjerne skulle oppgradere hastigheten til 10Mbit, det var feil, det blir i såfall 20Mbit. Hvis det har noe å si for hvilken switch jeg skal ha.

Endret av xanonymx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...