HKRoed Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei! Har fått ett problem jeg trenger litt hjelp med. Ved oppstart av en laptop får jeg en dialogboks med følgende feilmld: Isass.exe - Objektnavn ikke funnet Klikker jeg OK eller krysser vekk boksen, restarter maskinen seg. Til nå har jeg prøvd; 1. å starte opp i sikkermodus uten hell 2. Reparere Windows med medfølgende System recovery CDr 3. Boote fra en WinXP Pro CD for å legge inn en Windows verson til. Dette gikk ikke da jeg ikke fikk opprettet en ny partisjon 4. Boote fra BartPE for å få kopiert ut filene fra disken. 5. Sprette opp laptoppen for å ta ut harddisken så jeg kan koble den til min stasjonære. Går nesten, men av en eller annen grunn får jeg ikke løsnet tastaturet nok til at jeg kommer til disken. Det er en HP Pavilion Ze5430ea Noen glupe hoder som kan komme med flere forslag? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Høres ut som et virus. Finner du ikke noen måte å fikse det på ved å søke på Google? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=i...ect&btnG=Search Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Nå ser det ut som ay dette BartPE programmet er oppe å går :-) Hadde bomma ett sted under nettverksinnstillingene. Helt utrolig program egentlig. Hadde søkt side opp og side ned i Google etter hjelp. Fant bare ingen som fungerte... Men takk allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå