pearlharbor Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg ekstern harddisk til min berbare PC. Harddisken er en Fujitsu Siemens Storage Bird XL. Min PC er en Dell D510 med windows XP pro. Hvordan lagrer jeg nye dokumenter og filer mellom PC og Ekstern harddisk. Jeg har jo lagret alt en gang men når jeg skal oppdattere må jeg lagre alt på nytt. Det må være en enklere måte en dette? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Det er vel bare å koble til harddisken til PC'en og bruke den som en vanlig harddisk? Hvis du bare skal kopiere over eksisterende filer fra maskinen til harddisken er det bare å merke filene og kopiere dem over.. Du trenger ikke lagre alt på nytt. Endret 31. desember 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er ikke lurt å lagre dokumenter bare en plass. Da løper du en stor risiko for å miste alt hvis en disk går i stykker. Du bør jobbe på PC disken som vanlig, og så kopiere alt over til den eksterne som backup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er ikke lurt å lagre dokumenter bare en plass. Da løper du en stor risiko for å miste alt hvis en disk går i stykker.Du bør jobbe på PC disken som vanlig, og så kopiere alt over til den eksterne som backup. 7612105[/snapback] Så sant så sant; Backup is everything. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg pleier å klikke høyreklikk og så trykker jeg på "send til" og dermed velger jeg ut harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå