Spetsnaz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 "2007" er en konspirasjon! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt NYttÅr folkens.. Å takk for det som har gått;) Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) GODT NYTTÅR!! HÅPER PÅ MASSE GOD HW I 2007 Endret 1. januar 2007 av hcnielsen Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår! Vi har masse å glede oss til bl.a vista til sluttbrukere 30. januar! Har vært ett fint år, og ett knakendes godt år kommer det også til å være i 2007! Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ja dette ble jo en fin start på det nye året Først en full man som trengte hjelp etter store depresjoner for å ha mistet både dattera og sønnen sin og etterpå en kompis som måtte på sykehuset pga noen opprevede fingre Får håpe det blir bedre utover Med masse ny technologi og hardware Godt nyttår Lenke til kommentar
Olenr1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt Nyttår til alle Hardware folk Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår til alle sammen Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Så dette er altså 2007... som begynner med vondt i huet... jaja... får tro det blir et l33t år uansett da. Blir spennende å se om regjeringa vår holder ut i år også, og om Hydroil skal smøre inn Gjesvær med olje. Så blir det gøy å se om jeg endelig lærer meg å skrive ordentlig HTML... Nyttårsforsetter? -Overtale adminene (foreldrene) til å få stikke på TG -Være mindre ute i frisk luft -Skaffe meg Core 2 EDIT: Godt nyttår forresten! Endret 1. januar 2007 av G.G. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mine nyttårsfortsett med store ambisjoner er: * Å komme i bedre form. * Å kjøpe ny gitar. * Å bli ferdig med et prosjekt jeg holder på med. Så gjenstår det å se om jeg klarer det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mine nyttårsfortsett med store ambisjoner er:* Å komme i bedre form. * Å kjøpe ny gitar. * Å bli ferdig med et prosjekt jeg holder på med. Så gjenstår det å se om jeg klarer det. 7618026[/snapback] Hva med * Å tilbringe mindre tid på forum Du har jo gjenomsnittlig 23.3 poster per dag. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mine nyttårsfortsett med store ambisjoner er:* Å komme i bedre form. * Å kjøpe ny gitar. * Å bli ferdig med et prosjekt jeg holder på med. Så gjenstår det å se om jeg klarer det. 7618026[/snapback] Hva med * Å tilbringe mindre tid på forum Du har jo gjenomsnittlig 23.3 poster per dag. 7618378[/snapback] Haahaha Godt nyttår alle sammen! U 2 Stina Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mine nyttårsfortsett med store ambisjoner er:* Å komme i bedre form. * Å kjøpe ny gitar. * Å bli ferdig med et prosjekt jeg holder på med. Så gjenstår det å se om jeg klarer det. 7618026[/snapback] Hva med * Å tilbringe mindre tid på forum Du har jo gjenomsnittlig 23.3 poster per dag. 7618378[/snapback] Jeg har ikke vært aktiv på forumet siden september, siden jeg fikk så mye kritikk fra flere medlemmer om at jeg var for aktiv på forumet. De som anvender kunnskap får kritikk. Jeg brukte tross alt ikke mer enn rundt en time for dag på forumet, og de innimellom mens jeg gjorde andre ting. Godt nyttår uansett. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ja har merket at du har vært lenge borte .... Trodde du hadde sluttet permament, men det har du ikke Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ja har merket at du har vært lenge borte .... Trodde du hadde sluttet permament, men det har du ikke 7619609[/snapback] Jeg har tenkt å holde på med gratishjelp og gratissupport på forumet igjen nå på nyåret, men da vil jeg ikke høre flere som sier at jeg er for aktiv eller som mener jeg sier for like ting. De som ikke ønsker min hjelp får enkelt og greit bare overse mine forslag. Dette var ikke ment mot deg, The Ghost, men du forstår sikkert at daglige anklager fra useriøse brukere ikke er oppløftende. Godt nyttår til deg også. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Godt nytt år til dere alle Mitt største ønske for 2007: * Leve videre Endret 1. januar 2007 av Håkki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg