PixelImp Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mange spår at nedlasting via nettet blir vinneren. Men da skjønner jeg ikke hvorfor platebransjen ennå tuller rundt på cd? Huff, håper virkelig ikke "piratene" vinner. Vil ha et format vi vanlige forbrukere kan bruke. Her er det selvfølgelig snakk om lovlig nedlasting. F.eks igjennom Xbox Live. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen her inne som vet om HD-DVD drevet til Xbox 360 er sonefritt når det gjelder avspillling av DVD? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen her inne som vet om HD-DVD drevet til Xbox 360 er sonefritt når det gjelder avspillling av DVD? HD DVD drevet er Sonefritt, men Xbox'en er ikke det. Så du får nok bare spilt av sone 2 filmer i Norge. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Søren og, du vet vel ikke om Toshiba HDE1 er sonefri når det gjelder DVD? Endret 2. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Søren og, du vet vel ikke om Toshiba HDE1 er sonefri når det kommer til DVD? Det tror jeg ikke den er. Kun HD DVD delen som er sonefri. Du kan jo lese i denne tråden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Faan Sry for språket.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Faan Sry for språket.... Den kan gjøres sonefri Send meg en PM hvis du vil ha mer info Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har bare sett mulighet for region free på XE1 og EP10, ikke E1 Endret 3. januar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har bare sett mulighet for region free på XE1 og EP10, ikke E1 Joda. Det finnes en hacket fw til E1. Har en region free E1 hjemme Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har bare sett mulighet for region free på XE1 og EP10, ikke E1 Joda. Det finnes en hacket fw til E1. Har en region free E1 hjemme gidder du sende meg en link? Endret 4. januar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Går det fint å downgradere fra 2.7 til 2.5? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Går det fint å downgradere fra 2.7 til 2.5? Det vet jeg sannelig ikke Har ikke prøvd, men jeg vil tro det går. Du kan uansett flashe tilbake til 2.7 hvis det skulle skjære seg. Hvis det ikke går får du sikkert en error når spilleren leser cden. Så det skader ikke å prøve Endret 4. januar 2008 av Uderzo Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://www.engadgethd.com/2008/01/04/warne...-ray-exclusive/ Da var det på'n igjen. Blir aldri ferdig dette her. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Universal og Paramount må forandre sin posisjon nå. De bør gi ut filmer på blu-ray før høsten, ellers vil begge formatene ende med fiasko. Håper alle filmselskapene skjønner dette. To tapere i DVD-krig Endret 5. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da kan man farge også de lilla blå. (New Line er en del av Time Warner gruppen Link). Lite rødt igjen gitt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tror det første som skjer er store priskutt på HD DVD-spillere og filmer i et forsøk på å redde formatet. Ser for meg spillere som Toshiba HD-EP10 til rundt 1000-lappen om noen uker. Filmene blir nok også en hundrelapp billigere enn de er i dag. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ryktene sier at det ble bladd opp nærmere en halv milliard dollar for 18 måneders ekslusivitet. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ryktene sier at det ble bladd opp nærmere en halv milliard dollar for 18 måneders ekslusivitet. Warner: No Payoff for Move to Blu-ray Warner Home Entertainment President Kevin Tsujihara says the studio took no pay-offs to exclusively back Blu-ray. In a post-announcement conference call, Tsujihara flatly denied rumors that studio had accepted anywhere from 250M to $500M in exchange for dropping its HD DVD format support. According to the exec, Warner's sole motivation in dropping its HD DVD format support was to ensure growth of the "category" and the long-term health of the industry http://www.n4g.com/ps3/News-97109.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå