Gå til innhold

PS3 Blu Ray vs Xbox 360 HD-DVD vs DVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff nei Matrix filmene kan ryke ein lang god vei for min del. Gjekk faktisk så langt å kjøpte den pene samleboksen på DVD i fjor høst, mest pga. boksen da:P

Er jo søppel egentlig,bortsett fra 1.filmen da som er veldig tøff.

Lenke til kommentar

Jeg synes at dere er vel tøffe mot reloaded og revolutions som er helt ok action filmer. De passer ypperlig for hd med sine spektakulære effekter. Særlig kampen mellom sentinellene og mekano soldatene blir fet.

Om bare nå New Line kunne få fingen ut med total HD eller hva som helst så kan vi kose oss med Ringenes herre, Pans labyrint, blade osv

Endret av mbiof
Lenke til kommentar
Litt OT, men Children of men er en super film med et nydelig bildet.  Anbefales.

Mai blir dyrt med matrix og pirates filmene ...

8556695[/snapback]

Children Of Men overraska meg faktisk veldig ! Ante ikke hva slags film det var, men jeg digger den dystre/gråe settingen og enkelte scener der er konge !

Lenke til kommentar
Jeg synes at dere er vel tøffe mot reloaded og revolutions som er helt ok action filmer.  De passer ypperlig for hd med sine spektakulære effekter.  Særlig kampen mellom sentinellene og mekano soldatene blir fet.

Om bare nå New Line kunne få fingen ut med total HD eller hva som helst så kan vi kose oss med Ringenes herre, Pans labyrint, blade osv

8558636[/snapback]

Reloaded redefinerte action filmer for min del. Burly Brawl og fra Chaeteu til motorveiscenen ble seriøst nesten for mye for meg. Satt i kinoen i lykkerus, akkurat som om jeg nettopp har intatt store mengder kokain. Fy faen Reloaded er og forblir tidenes actionfilm for min del.

Men jeg elsker alt Matrix da, jeg elsker hele konseptet. Fra første filmen av så forandret det totalt min musikksmak, klessmak og filmsmak for evig og alltid.

Tror det er sånn for mange, Matrix satt en ny standard.

Grunnen til at mange ikke likte Reloaded og Revolutions er at den ble for dyp for dem. Særlig Revolutions der det var ekstra mye debatt i filmen. Men for de som er interessert var de to filmene der en orgasme hehe :)

Lenke til kommentar

Huff eg sleit seriøst med å holde livet i behold,spesielt igjennom Reloaded. Makan til lyst for å evakuere salen har eg aldri hatt før. Følte bare at eg måtte se den ferdig for å yte kinobiletten rettferdighet.

Kansje den er bedre andre gangen eg ser den, sku vel fått rota meg igjennom den boksen eg kjøpte med tiden ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Huff eg sleit seriøst med å holde livet i behold,spesielt igjennom Reloaded. Makan til lyst for å evakuere salen har eg aldri hatt før. Følte bare at eg måtte se den ferdig for å yte kinobiletten rettferdighet.

Kansje den er bedre andre gangen eg ser den, sku vel fått rota meg igjennom den boksen eg kjøpte med tiden ;)

8558845[/snapback]

Det kan jeg ikke skjønne :) Fra den scenen jeg snakket om ovenfor, fra Neo er i slottet og stopper kulene mid air og sier "I`ll handle them" så er det jo 30 minutt med pur adreanlin .

Du satt ikke å kjeda deg gjennom det ? Det nekter jeg å tro :p Da kan du ikke like kampsport og stilig musikk hehe.

Lenke til kommentar

Joda kampsport er rått, men bare det at filmen blei ein gedigen rævkjøring videre fra 2`ern. Var vanskelig å sette fingen på ka som drepte opplevelsen, men godt var det ikkje.

Men trur nesten vi skal stoppe Matrix maset vårt der eg,siden det drar tråden ned i skogholtet.

Lenke til kommentar
Støtter New Line Cinema HD DVD? Eller kanskje begge? Hvilke selskaper støtter hvilket format?

Vet så klart at Sony støtter Blu-ray. Vet også at Warner gir ut på begge to.

8558743[/snapback]

Universal, NBC og Weinstein støtter bare hd dvd.

Sony, Paramount, Fox, Lionsgate og Disney støtter bare blu-ray.

Resten støtter begge formatene.

Lenke til kommentar
Paramount støtter begge format, ikke bare Blu-ray.

8560583[/snapback]

My bad :blush:

Colombia støtter bare blu-ray

8563200[/snapback]

kanskje fordi columbia og tristar er eid av sony

8565721[/snapback]

Sikkert utslagsgivende ja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...