Kimm0n0 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvis jeg kjøper nytt hovedkort og prosessor (siste intel generasjon fra forrige), kan jeg da bruke Windows slik det er på eksisterende HDD eller må jeg reinstallere? Vet man alltid måtte det før, men håper verden har gått framover... Lenke til kommentar
noehetje Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvis jeg kjøper nytt hovedkort og prosessor (siste intel generasjon fra forrige), kan jeg da bruke Windows slik det er på eksisterende HDD eller må jeg reinstallere? Vet man alltid måtte det før, men håper verden har gått framover... 7611765[/snapback] vel... jeg har aldri måttet reinstallere xp pga nytt hk. bare innstallere driverne som følger med hk. Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 vel... jeg har aldri måttet reinstallere xp pga nytt hk. bare innstallere driverne som følger med hk. Det er bare å smokke i nytt hovedkort og prosessor og så fyre opp? Det er jo helt fantastisk! Har deppa i flere dager over backupjobben jeg må gjøre... Lenke til kommentar
02tom Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Må og må...det kan funke å bytte uten å legge windows inn på nytt. Men ofte fører dette til problemer. Det beste er å ta en ny installasjon...så er du iallefall sikker på at systemet fungerer optimalt. Det folk burde ha en en system partisjon og resten av filene på de andre. eks: c: til windows....d,e osv til spill musikk osv. Da slipper du å ta backup av alt . Endret 31. desember 2006 av 02tom Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Spill og musikk er ikke problemet, men alle logins, cookies, programmer osv.... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 du burde ha en ren partisjon, du kan jo bare bestille en ny hd som systemdisk som er litt raskere. sata-2 16mb cache. raptor er vel egentlig lite nødvendig unless du har server. anbefaler på det sterkeste å gjøre dette, ikke minst bli vant til det, ha det klart, sånn at det går fort. med kjapp prosessor så går windows inn på et saga blott. 1-2 timer var gamle dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå