Gå til innhold

Amitech Travel Disk, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Noen som har noen erfaringer å dele om Amitech Travel Disk?

http://fotovideo.no/aspx/login.aspx?Return...4040&plid=14040

7611605[/snapback]

Det har jeg og der er ikke posetive erfaringer jeg har høstet med dette stykke isenkram aldrig har så lidt lavet så meget møg og givet så mange problemer, for at nævne lidt, Windows kan ikke genkende bæstet midt under en download af billedfiler, bæstet fryser min pc, bæstet går i sort under læsning fra hukommelseskort data tabes, å jo køb den hvis du elsker problemer, tabte data og billedfiler :thumbdown:

Endret av Roadracoon
Lenke til kommentar
Det har jeg og der er ikke posetive erfaringer jeg har høstet med dette stykke isenkram aldrig har så lidt lavet så meget møg og givet så mange problemer, for at nævne lidt, Windows kan ikke genkende bæstet midt under en download af billedfiler, bæstet fryser min pc, bæstet går i sort under læsning fra hukommelseskort data tabes, å jo køb den hvis du elsker problemer, tabte data og billedfiler  :thumbdown:

8416968[/snapback]

Vil sterkt anbefale deg å levere inn ditt eksemplar til reklamasjon/garanti, for dette er ikke normalt. Trodde alle som kjøpte utstyr stilte såpass stort krav til kjøpet at de klagde om det ikke fungerer.
Lenke til kommentar
Det har jeg og der er ikke posetive erfaringer jeg har høstet med dette stykke isenkram aldrig har så lidt lavet så meget møg og givet så mange problemer, for at nævne lidt, Windows kan ikke genkende bæstet midt under en download af billedfiler, bæstet fryser min pc, bæstet går i sort under læsning fra hukommelseskort data tabes, å jo køb den hvis du elsker problemer, tabte data og billedfiler  :thumbdown:

8416968[/snapback]

Vil sterkt anbefale deg å levere inn ditt eksemplar til reklamasjon/garanti, for dette er ikke normalt. Trodde alle som kjøpte utstyr stilte såpass stort krav til kjøpet at de klagde om det ikke fungerer.

8432930[/snapback]

Det er forsøgt og svaret var at der ikke var fejl på mit eksemplar men at fejlen nok skulle søges i min pc, med det geninstalerede jeg mit OS og pogrammer men med samme resultat, sendte emails til Amitech, dette har ikke ført til noget så jeg opgav og bæstet blev lagt i skuffen med fejltagelser, har nu forsøgt mig med en Vosonic 8360 det kan ikke være andet end bedre :), jeg har desuden overskredet de to års garantiperiode, min fejl er at jeg gav op men det var som at løbe panden mod en mur de var altid kloger end mig uanset mine agumenter :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...