Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør du når du savner kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I sommer, da jeg var hos pappa uten penger på kortet og internett. Så hadde jeg nok av bilder og gamle meldinger på mobben. Pluss noen sanger hun hadde gitt meg. Ingen ting funka bedre en å høre på de og se på bilder/lese gamle meld.

Også hadde hun skrapa inn Dennis Elsker Christina bak på moblien. Glad jeg kjøpte ny 4 mnd etter. For dagen etterpå ble det vist slutt =/

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
I sommer, da jeg var hos pappa uten penger på kortet og internett. Så hadde jeg nok av bilder og gamle meldinger på mobben. Pluss noen sanger hun hadde gitt meg. Ingen ting funka bedre en å høre på de og se på bilder/lese gamle meld.

Også hadde hun skrapa inn Dennis Elsker Christina bak på moblien. Glad jeg kjøpte ny 4 mnd etter. For dagen etterpå ble det vist slutt =/

7629549[/snapback]

Stakkar den er lei :(

Lenke til kommentar

Jeg pleier å se over mobilen og minner meg selv om de morsomme tingene vi har opplevd, og drømmer meg bort litt. Ofte ser jeg også på bilder og koser med bamsen jeg fikk til bursdagen min av han. Det lukter nemlig parfymen hans av den! :!:

Det har også hendt at jeg har ringt ham en del ganger... :p

Lenke til kommentar
Ta en runk, så forsvinner disse dumme tankene, så du an sove videre. :)

7611608[/snapback]

Hehehe, skummelt, men sant ;)

Viss jeg ikke orker en runk å blir det til å ta å holde rundt bamse jeg fikk av ho :D spraya med ho sin parfyme :) utrolig deilig ! hehe !

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det noen som har tips for å kunne glemme ei jente?

Har fjerna alt som kan fjernes som kan minne meg om henne men det hjelper ikke :(

7944153[/snapback]

TID. Du kommer nok over det snart.

on topic: hører på musikk som minner meg om damen, leser gammle meldinger som hun sendte til meg. Av og til tar jeg initiativ og skriver en mld. :)

Lenke til kommentar
Det jeg har gjort er å dra opp til henne, vi bor ganske langt unna hverandre, tar sånn ca med bil 1 time :p

7619834[/snapback]

Oi, uff. Så langt. Det er jo nesten skremmende å ha slike avstandsforhold.

7619867[/snapback]

Jammen det går greit=) Blir nok bedre når hu får flytte hit snart :yes:

7619873[/snapback]

haha, jeg tror kaanskje det var ment ironisk fra neppe :p

50 mil feks, da snakker man avstandsforhold.. men Frode, we can do it :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...