nikrus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ta en runk, så forsvinner disse dumme tankene, så du an sove videre. 7611608[/snapback] I lol'd Jeg fyrer opp WoW og glemmer resten Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) I sommer, da jeg var hos pappa uten penger på kortet og internett. Så hadde jeg nok av bilder og gamle meldinger på mobben. Pluss noen sanger hun hadde gitt meg. Ingen ting funka bedre en å høre på de og se på bilder/lese gamle meld. Også hadde hun skrapa inn Dennis Elsker Christina bak på moblien. Glad jeg kjøpte ny 4 mnd etter. For dagen etterpå ble det vist slutt =/ Endret 2. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 I sommer, da jeg var hos pappa uten penger på kortet og internett. Så hadde jeg nok av bilder og gamle meldinger på mobben. Pluss noen sanger hun hadde gitt meg. Ingen ting funka bedre en å høre på de og se på bilder/lese gamle meld. Også hadde hun skrapa inn Dennis Elsker Christina bak på moblien. Glad jeg kjøpte ny 4 mnd etter. For dagen etterpå ble det vist slutt =/ 7629549[/snapback] Stakkar den er lei Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bilete, musikk, gamle brev og meldingar og gode minner er vel det beste. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sender melding, ser på bilder, hører på sanger osv. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva gjør du når du savner kjæresten din? Runker? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg prøver å gjøre et eller annet. Få tankene på noe annet, er som regel umulig. Eneste som hjelper er å ringe, snakke lenge. Og vite når neste gang jeg får treffe han blir. Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg knabber de store gode collegegensere til typen min.. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg pleier å se over mobilen og minner meg selv om de morsomme tingene vi har opplevd, og drømmer meg bort litt. Ofte ser jeg også på bilder og koser med bamsen jeg fikk til bursdagen min av han. Det lukter nemlig parfymen hans av den! :!: Det har også hendt at jeg har ringt ham en del ganger... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg går på veggen, også skriver jeg lange meningsløse meldinger uten mål og mening. Så rydder jeg til neste gang hun kommer og planlegger masse tul vi aldri kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg tar fram det brune vannet mitt jeg=) Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 huff.... ble litt deppa av å lese det her Hadde en kjæreste som bor 5 timer unna i bil.. Flashback Lenke til kommentar
golleknupp Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ta en runk, så forsvinner disse dumme tankene, så du an sove videre. 7611608[/snapback] Hehehe, skummelt, men sant Viss jeg ikke orker en runk å blir det til å ta å holde rundt bamse jeg fikk av ho spraya med ho sin parfyme utrolig deilig ! hehe ! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Luktet på puta eller en tskjorte/genser han kanskje hadde lagt igjen. Ringte/sendte sms. Heldigvis er det ikke ofte jeg får tid til å savne han noe særlig. Vi bor sammen, og godt er det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vil minne på om regler for bruk av gjesteposting. En post har blitt slettet da den ikke var i htt. reglene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Savner x'n ganske mye, og det jeg gjør av å til er å se på ett gammelt kort jeg har som jeg fikk i bursdagen hos henne.. bringer gode minner og er veldig koselig Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som har tips for å kunne glemme ei jente? Har fjerna alt som kan fjernes som kan minne meg om henne men det hjelper ikke Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som har tips for å kunne glemme ei jente?Har fjerna alt som kan fjernes som kan minne meg om henne men det hjelper ikke 7944153[/snapback] TID. Du kommer nok over det snart. on topic: hører på musikk som minner meg om damen, leser gammle meldinger som hun sendte til meg. Av og til tar jeg initiativ og skriver en mld. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hm. Han har glømt igjen et par t-skjorter som lukter av han.. Også leser jeg gamle mld. Sender han mld eller kanskje ringer? Vi har ca like fucka døgnrytme til tider, så det går ganske greit å ringe klokka fire om natta Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det jeg har gjort er å dra opp til henne, vi bor ganske langt unna hverandre, tar sånn ca med bil 1 time 7619834[/snapback] Oi, uff. Så langt. Det er jo nesten skremmende å ha slike avstandsforhold. 7619867[/snapback] Jammen det går greit=) Blir nok bedre når hu får flytte hit snart 7619873[/snapback] haha, jeg tror kaanskje det var ment ironisk fra neppe 50 mil feks, da snakker man avstandsforhold.. men Frode, we can do it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå