g@bb@ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Og da mener jeg at dere ikke skal si : "Ringer henne/han. Tulling" Hva hvis klokka er 04.00 på natta og du finner ut at du savner kjæresten noe så utrlig masse av en eller annen grunn? Jeg pleier å ta frem en av genserene hennes og legge dem nedpå puta. De lukter så utrolig godt Hehe, men det faller desverre ikke i smak hos henne, så jeg gjør det i smug Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Og da mener jeg at dere ikke skal si : "Ringer henne/han. Tulling" Hva hvis klokka er 04.00 på natta og du finner ut at du savner kjæresten noe så utrlig masse av en eller annen grunn? Jeg pleier å ta frem en av genserene hennes og legge dem nedpå puta. De lukter så utrolig godt Hehe, men det faller desverre ikke i smak hos henne, så jeg gjør det i smug 7611598[/snapback] Eksen min gjorde det samme med mine.... Gjorde ikke meg noe vet i alle fall at hun tenkte på meg... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ta en runk, så forsvinner disse dumme tankene, så du an sove videre. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ta en runk, så forsvinner disse dumme tankene, så du an sove videre. 7611608[/snapback] Helt korrekt. En håndjagær fikser alt, og da mener jeg virkelig ALT Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Helt korrekt.En håndjagær fikser alt, og da mener jeg virkelig ALT 7613409[/snapback] Hehe, faktisk sant, det Av og til koser og kysser jeg på puta Eksen ble nesten sjalu på puta, for den fikk mer kos enn hun fikk Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg opplevde dette en gang med eks'n. Jeg var tom på kortet, og hadde brukt alle mine 3 gratise meldinger både hos inpoc og eurobate. Det endte opp med at jeg fikk en random fyr på msn til å sende han en melding og be han ringe meg. Han sov, så jeg fikk ikke svar før dagen etter Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det jeg har gjort er å dra opp til henne, vi bor ganske langt unna hverandre, tar sånn ca med bil 1 time Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hmm, dama kom faktisk hjem fra spania igår. Hadde vært der i 2 uker. De dagene jeg ikke fikk sove fordi jeg savna henne lå jeg bare der å tenkte på alt vi har gjort osv, sovna til slutt :phar litt gjenglemte klær her og Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det jeg har gjort er å dra opp til henne, vi bor ganske langt unna hverandre, tar sånn ca med bil 1 time 7619834[/snapback] Oi, uff. Så langt. Det er jo nesten skremmende å ha slike avstandsforhold. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det jeg har gjort er å dra opp til henne, vi bor ganske langt unna hverandre, tar sånn ca med bil 1 time 7619834[/snapback] Oi, uff. Så langt. Det er jo nesten skremmende å ha slike avstandsforhold. 7619867[/snapback] Jammen det går greit=) Blir nok bedre når hu får flytte hit snart Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skulle ønske jeg hadde en kjæreste å savne Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skulle ønske jeg hadde en kjæreste å savne 7619877[/snapback] Kan ikke savne noe du ikke har Like greit. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Eksen min gjorde det samme med mine.... Gjorde ikke meg noe vet i alle fall at hun tenkte på meg... 7611604[/snapback] Gjorde eksen min også. Eneste greia var at hun koste med genseren til bestekameraten min. Hun visste det ikke, men jeg flirte godt allikevel. Tror kameraten min gråt litt tho. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Det jeg har gjort er å dra opp til henne, vi bor ganske langt unna hverandre, tar sånn ca med bil 1 time 7619834[/snapback] Oi, uff. Så langt. Det er jo nesten skremmende å ha slike avstandsforhold. 7619867[/snapback] -- Jeg ringte henne midt på natten. Hun gjorde det også, hvis hun savnet meg. Noen ting er viktigere enn søvn. Endret 1. januar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 har ingen kjæreste å savne akkurat nå men hadde jeg hatt det så hadde jeg skaffa meg et bilde av oss to sammen, som jeg kunne se litt på. eller best av alt, dra å besøke henne:) savner noen å savne Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 se på bilder av henne, sende melding, ringe.. eller bare dra til henne Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sender melding til ham og leser gamle meldinger. Har en boks med minner knyttet til ham som jeg ser gjennom når det er skikkelig gale. Ellers har jeg en pute som innimellom lukter som ham..den er fin å ha når jeg ikke får sove Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ringer og vekker han seff... Den gutten sover minimalt.. Lenke til kommentar
musLink Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ringer, sender tekstmelding, ser på bilde. Drømmer jeg meg bort så jeg ikke får sove så tar jeg meg en runk. Savn.. Kan være godt det. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hehe, men det faller desverre ikke i smak hos henne, så jeg gjør det i smug 7611598[/snapback] Om en genser ikke faller i smak, så spør om hun kan legge igjen en truse neste gang dere har hatt sex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå