Janhaa Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hva synes folk om serien Numbers på TV-2? Der et matematisk geni anvender sannsynlighetsregning og likninger til å forutsi hendelser. Evt forebygge og hindre fremtidige heavy situasjoner (katastrofer, ran etc). Sjøl synes jeg den er kul. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk dessverre ikke med meg hele andre episode, men syns det virker som en bra serie. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Så de to første sesongene, men litt ut i tredje sesong ble det bare stopp. Tenkte jeg hadde sett så mange episoder at jeg kunne følge med videre, men det gikk ikke. Når de begynner å forklare grunnskolematte er hele sjarmen borte for min del. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Syns det var drit kjedelig. Hele konseptet var alt for "cheezy" i mine øyne dessverre. Litt kjedelig fordi akkurat nå er alle serier som er verdt å se på, pauset. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har sett alt vist på amerikansk TV, og min mening er at matten begynner å bli mer og mer simplifisert enn tidligere, men også mer .. "realistisk". I den første sesongen var det teoretiske mer spennende, men mengden flaks de hadde var bare latterlig. Uansett hvor dyktig du er i matte og hvor gode virtuelle modeller du greier å konstruere så er det i så mange av hendelsene så mange ukjente variabler at de flakser fantastisk mye i de tidligere sakene. Men serien i seg selv blir også bedre og bedre etter hvert, selv om siste har vært ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har vel kommet halvveis i sesong 2 ellerno, og syns det er en grei serie, kommer nok til å se mer.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 er en grei serie, har sett 10 episoder ellernoe av sesong en.. men ser ikke på det annet enn når jeg ikke har noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Serien er god den, ikke noe man sitter å gleder seg til i lang tid akkurat, men god kveldsunderholdning på tv, ikke noe mere en det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Begynner å gå litt lei denne serien jeg også, men det er jo alltids morsomt å se det man studerer bli voldtatt på det store lerretet. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå