Gå til innhold

Montering av handsfree

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

Fått ny telefon i huset (SE W850i) og tenkte jeg skulle investere i handsfree til bilen. Mest fordi jeg da kan spille av musikk fra telefonen på bilens egne høyttalere, men er jo også greit å holde seg på riktig side av loven...

Anyway; i Trondheim - hvem er billigst og ikke minst BEST på montering av slike (mer eller mindre) avanserte handsfreesystemer? Skal jo være en mute-boks etc. som skal dempe lyden i anlegget når noen ringer, og denne boksen skal også formidle lyd (samtaler og musikk) til bilens stereo.

I tillegg kommer jo selve holderen som også skal være koblet til lader. Og så mikrofonen som skal sitte en eller annen plass.

Vil selvsagt at dette skal bli mest mulig sømløst. Ledninger som vises og generelt dårlig håndtverk har jeg lite til overs for. Ser helst at lite eller ingenting vises.

Hvilket firma gjør dette best i Trondheim? ;)

(Står nok for innkjøp av selve handsfree-settet selv, så det handler om å levere pakka til et firma og få den montert...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Fått ny telefon i huset (SE W850i) og tenkte jeg skulle investere i handsfree til bilen. Mest fordi jeg da kan spille av musikk fra telefonen på bilens egne høyttalere, men er jo også greit å holde seg på riktig side av loven...

Anyway; i Trondheim - hvem er billigst og ikke minst BEST på montering av slike (mer eller mindre) avanserte handsfreesystemer? Skal jo være en mute-boks etc. som skal dempe lyden i anlegget når noen ringer, og denne boksen skal også formidle lyd (samtaler og musikk) til bilens stereo.

I tillegg kommer jo selve holderen som også skal være koblet til lader. Og så mikrofonen som skal sitte en eller annen plass.

Vil selvsagt at dette skal bli mest mulig sømløst. Ledninger som vises og generelt dårlig håndtverk har jeg lite til overs for. Ser helst at lite eller ingenting vises.

Hvilket firma gjør dette best i Trondheim? ;)

(Står nok for innkjøp av selve handsfree-settet selv, så det handler om å levere pakka til et firma og få den montert...)

7611538[/snapback]

Jeg ville ikke ha kjøpt handsfrisettet utenom og så levert det til firma,problemet da er at hvis du skal klage så har du ett lite problem.Vi har flere firmabiler der jeg jobber, har prøvd flere handsfri sett og alle er plaget med ekko, kanon kvalitet på utgående samtaler, ræva inn.

Jeg ville gått til et spesialfirma og bedt om å få testet ett oppsett i en demobil.

Lenke til kommentar

er det ikke noen som driver spesielt med bilstereo i trondheim? Her i bodø har vi Lyd på Hjul som er superdyktige på dette, alle installasjonene deres er strøkne.

bilforhandler monterer og, men er stor forskjell på hvor pent de monterer, en kompis fikk montert på audi forhandleren her i bodø, og de ser faktisk ikke ut.....

Ford som monterte min har gjort en ganske bra jobb, ser ikke så aller verst ut.

Finn noen skikkelige bilstereo gutter, ala Fast and The fourius så får du en pen montasje! Du må nok regne

med 1500-2000 for monteringa... men det er det verdt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...