Gå til innhold

Hjelp med mitt Lian Li V1200B, hvor skal boksen?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mitt nye Lian Li V1200B kabinett i dag..

Og jeg må jo si at det er jo bare et helt nydelig kabinett..

Nå får jeg vell og merke ikke PC-delene jeg skal putte inni kabinettet før på tirsdag da, mask uheldig med at det er rød dag på mandag og alt det der..

Men etter å ha satt opp mitt nye Lian Li kabinett..

Så kan jeg ikke fatte hva denne ene "boksen/dingsen" her er for noe, og da heller ikke hvor i allverden den skal i kabinettet..

Kan ikke se at den er plassert noe som helst sted på kabinettet når jeg søker etter bilder av kabinettet, heller så står det ikke noe om den i bruksanvisningen eller noe..

Derfor tenkte jeg det var lure å spørre her..

Laster opp to bilder av "dingsen", et forfra, og et bakfra.. Så kanskje noen kan fortelle meg hva i allverden det er for noe rart..

Kan ikke helt fatte hvor den skal sitte utapå kabinettet, med rart hvis den skal være inni, når det er klistret på en Lian Li logo på den..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et bilde som viser hva switch1 mener.

Her ser du en slik enhet montert i ett kabinett.

Brukes i kabinetter hvor det ikke er egne 3.5 plasser til harddisk eller hvor ekstra plasser ønskes. Eller simpelthen hvis det er ønskelig med flere vifter.

Flott kabinett du har fått deg. Monterer du diskene i underetasjen trenger du ikke montere drevramme viften ("boksen/dingsen") med mindre du har bruk for den ekstra kjølingen i kabinettet. Blir vel litt mer støy med drevramme viften.

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Vell, har sett dumt på den en stund nå, har lyst på den ekstra viften hvert fall, om ikke selve filteret.. Men jeg fatter da ikke hvordan i allverden jeg skal få stappet den boksen inn i kabinettet, passer jo ingen steder, ingen steder den kan festes, pluss at de to harddisk rammene som følger med, sitter jo støpt fast, og må bores ut..

Er den ikke kompatibel med V1200 kanskje?

Lenke til kommentar

Du tar vekk to av metall lokkene foran og setter den inn der. Altså montere den slik du monterer en dvd brenner. Muligt den bare skyves på plass i åpningen på samme måte som lokkene som står der fra før og ikke trengs å skrues fast.

Filter er ikke så dumt for å holde støvet ute. Bare passe på å holde filteret rent ellers vil effekten av viften synke kraftig.

Passer alle Lian Li kabinetter.

Lenke til kommentar

Ha, når du sier det.. Så virker jo alt temmelig logisk..

Passer jo som en drøm der..

Nå er den montert på plass, bare å vente på "innvollene" til kabinettet nå..

Som jeg får på tirsdag..

Tusen takk for all hjelp :)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Så er det bra at det nye året starter med suksess. :thumbup: Men si meg, fulgte den viften med uten videre? Jeg kan ikke se den i produktbeskrivelsen til V1200. Og var det bare vifteboksen eller fulgte det også med ekstra 3.5 brønn?

Sleng opp noen bilder i Lian Li tråden når du er ferdig med bygging.

Lenke til kommentar
Så er det bra at det nye året starter med suksess. :thumbup: Men si meg, fulgte den viften med uten videre? Jeg kan ikke se den i produktbeskrivelsen til V1200. Og var det bare vifteboksen eller fulgte det også med ekstra 3.5 brønn?

Sleng opp noen bilder i Lian Li tråden når du er ferdig med bygging.

7617068[/snapback]

Jeg kjøpte den fra en som brukt, teknisk sett ny.. Er jo ikke brukt i det hele tatt..

Og han var så snill å slenge med den vifte-brønnen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...