FVEE75 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Må flire litt når jeg tenker på at nå for tiden diskuteres det spillbarhet,grafikk og nextgen på nye spill, mens to andre og meg selv sitter fortsatt noen kvelder i blandt og spiller "gode gamle sensible soccer" med joystick.. Grafikken er jo rett og slett tragisk men vi har det vannvittig artig og jeg synes nesten at spilet er så dårlig at det blir bra Er det noen andre som har spilt det i seinere tid?? Har prøvd det nye som kom til xbox nå, men det syntes jeg ikke var i nærheten av det som var til amiga og pc for mange år siden... kommentarer? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bare gleder oss til det kommer på Xbox 360 i januar Likte det veldig godt på Amiga og Atari ST Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Bare gleder oss til det kommer på Xbox 360 i januar Likte det veldig godt på Amiga og Atari ST 7611861[/snapback] Men det er ikke det samme å spille det med en kontroller og masse knapper mot en joystick og en knapp til alt Det var jo sjarmen og det går jo mye fortere... Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sensible soccer var/er sinnsykt gøy, men Goal... DET var fotballspill det Goal var eneste grunnen til at jeg beholdt Amigaen min så lenge som jeg gjorde Ang. grafikk - kan vi ikke bare for én gangs skyld bli enige om at grafikk og effekter er viktig i noen spill, og ikke viktig i andre. Akkurat som i film. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Spilte det MASSE på Amiga Gleder med veldig til det kommer på Xbox 360. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har aldri hatt det forholdet til Sensible Soccer, men det hender derimot at jeg børster støvet av den gamle C64'n for å spille Microprose Soccer nå og da. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kva heiter det NES fotball spelet der du kunne ta slike super-brassar, slik at ballen blinka lilla, og gjekk rett igjennom spelarar og keeper? DET var moro fotball spel! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Spiller Amiga-versjonen av Sensible Soccer daglig på GP2X´en min. Ingenting slår Sensible i mine øyne. Lenke til kommentar
silvia_s14a Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kva heiter det NES fotball spelet der du kunne ta slike super-brassar, slik at ballen blinka lilla, og gjekk rett igjennom spelarar og keeper? DET var moro fotball spel! 7613457[/snapback] World Cup.Spiller det fortsatt innimellom Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Gode gamle World Cup, ja. Ah, og klarte man brassespark gikk ballen igjennom alt, og det ble mål uansett. Gode tider. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 artig å lese at flere liker/likte sensible.. Men for min del så blir jeg ikke å skaffe meg xbox360 versionen, siden det da er å bruke kontroller og forskjellige knapper for pasning/skudd e.t.c Vi satt for to dager siden 3stk og spilte sensble turnering med storskjerm.. Er bare sinnsykt artig Vi bruker den gamle xboxèn med emulator av spillet sensible, og vi har moddet kontrolleren slik at vi bruker joystick og da bare en knapp for alt... Vi prøver å finne flere som vil være med å spille, men er ikke så mange som liker det eller er noe særlige gode i det... Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Så hvis det er noen her inne på forumet og som da kanskje bor i Vestfold har lyst på en utfordring og føler at de er ganske brukbare i dette spillet, så er det bare å ta kontakt.. Vi vil gjerne ha med flere på en turnering som kan gi oss litt motstand.. Gjentar at vi spiller amiga versionen, med joystick... ikke pc eller xbox. Hadde vært artig om noen tok utfordringen vi er 3 stk som føler at vi er ganske gode her og tror ikke mange andre vil slå oss he he Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Tror ikke jeg har spilt det, men det var et annet NES-spill der man styrte folk med ganske store hoder og brede kropper. Synspunktet var fra tribunen. Hva het det igjen? Endret 2. januar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ingen som bor i Vestfold som vil utfordre oss, i en morsom kveld med Sensible? Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sensible soccer var/er sinnsykt gøy, men Goal... DET var fotballspill det Goal var eneste grunnen til at jeg beholdt Amigaen min så lenge som jeg gjorde Ang. grafikk - kan vi ikke bare for én gangs skyld bli enige om at grafikk og effekter er viktig i noen spill, og ikke viktig i andre. Akkurat som i film. 7612061[/snapback] Goal er fortsatt et fantastisk fotballspill. Har sammen med min onkel og fetter gjenopplivet dette enormt engasjerende fotballspillet, ved hjelp av winuae. Akkurat som å spille på amiga Lenke til kommentar
Dempsey Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sensible Soccer... Var ikke Kick Off 2 enda mer populært på Amiga ? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kick Off serien var nok den mest populære, men den kom vel tidligere også? Vi spillte i alle fall mye mindre Kick Off etter Sensible Soccer kom. Men begge spill var rimelig geniale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå