L4r5 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Har en konsert-dvd jeg gjerne ville spillt av på pc'en... Problemet er at når jeg setter den i så vises den overhodet ikke. I "min datamaskin" står det bare "DVD-stasjon (F:)" Noen tips til hvordan jeg kan få avspilt den? Den fungerer helt greit på dvd-spilleren i stua, men nekter plent å bli kjørt på pc'en. (til moderatorer: Var litt usikker på hvor jeg skulle poste. Er den feilpostet så vær vennlig å flytt den ) Endret 31. desember 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Spør kanskje dumt men har du installert ett program for og spille av dvd filmer på din pc, som PowerDVD eller lignende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Spør kanskje dumt men har du installert ett program for og spille av dvd filmer på din pc, som PowerDVD eller lignende. 7611275[/snapback] Har både VLC, powerDVD og MPC... Og uansett om jeg ikke hadde det så skulle jo filene bli vist i det minste Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er det kun denne dvd'en du har problemer med eller gjelder det andre også. Du kan prøve og laste ned DVDFab Decrypter og se om programmet finner inneholdet på plata. Det kan kansje også være kopisperre på dvd'en som gir deg problemer da jeg har hatt samme problemet selv med en dvd. Oppdaterte da firmware på dvd brenneren og den ville da lese platen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Er kun denne platen jeg har problemer med... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Problemet løste seg etter en firmware-oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå