edvardb Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 hei har et problem med brennerprogrammet mitt (easy cd creator 5) etter å ha simulert (testet) en brenning av winamp filer finner den etter å brent på 16x hastighet at det enten var flere feil under brenningen eller på den nå nye cd'en. disse errorene blir beskrevet som følger e80041397: IDispatch error #4503 E80070057: The parameter is incorrect disse to feilene går igjen hver gang jeg prøver å brenne data-filer til cd-rw. med opprinnelige audio-filer går det helt greit ( altså brenne fra en orginal cd til cd-rw) det verste er at hjelp-tjenesten ikke eksisterer, den må lastes ned fra tjenesteverten (vendor) en annen ting er at etter at cd'en er ferdig TESTET kan den ikke brennes på mer... (vel, vitsen med testing...?) ser tydeligvis ut som det er en eller flere feil i programmet. har du noe kjennskap til et eller flere av disse problemene? edvardb Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 En patch kanskje... Og noen drivere, prøv en demo av nero først (trodde ldri jeg skulle si det men det er et godt program) Lenke til kommentar
edvardb Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 skal prøve det har blitt anbefalt det av flere faktisk... du mener det altså er noe feil med programmet? edvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå