jimca2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 For et par måneder siden hadde jeg Ventelo 1.5 mbit's linja. Den var helt feilfri men plutselig begynnte linja å gå treigt(5-700 kbps...) Sendte e-post til Ventelo og fikk svar at linja var riktig og ingen problemer oppstod når de sjekka linja mi...Men hastigheten var fortsatt elendig. Så skulle alle linjer oppgraderes av Ventelo, dermed fikk jeg 2.2 mbit, men hastigheten var fortsatt elendig etter oppgraderingen, Pluss at nå begynnte nettet å dette ut urimelig ofte Sendte maaaange klager og fikk som vanlig svar at alt var i orden, fikk nyt modem i posten, men det hjapl ikke. Spiller mye Bf2, og for en ukes tid siden blei jeg dritforbanna, pingen lå på 90-110! Har noen av dere tips til hva jeg burde gjøre nå? Å ikke si byt leverandør, orker ikke 3 mnd uten nett i det hele tatt Må jeg åpne porter på routeren min?? Har Telio med 1 linje routeren(SPA 2100) Alle tips takkes for på forhånd Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 For å kutte ut lokale feilkilder bør du teste ping og hastighet mens PC er koblet rett i modem med nettverkskabel. Det er normalt ikke nødvendig å åpne porter for å spille BF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå