Imsochobo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har løst på ett som jeg kan plassere ALT dette på bilde.. ++++ har planer om 2-3 disker tel og jeg kjøper snart nytt hk,skjermkort,ram,cpu.. som dere kansje ser .. ROt atter ROT.. Og vifter.. tja.. dette er must.. Jeg er så desperat etter kjølekraft at det går i 50 MM bakerst i kabinettet.. nå har jeg 5x 50 mm der.. oppover hele sia bak.. jaja.. 120 MM forann, 80 MM ved cpu 120+80 MM i psu.. Temp: chipsett 45 cpu 41 gpu 53 diskene 38 39 38 42 48 + 3 disker til.. hmm.. kommer ikke til å gå bra.. Så trenger godt kabinett.. helst ikke veldig dyrt.. jeg skal bare ha simpelt.. ikke masse usb kontakter og drit forann... simpelt, lett, god plass, god kjøle potensiale.. altså.. plass til vifter.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) vel... De standard-kabinettene å anbefale når noen er ute etter et stort kabinett er vel ThermalTake Kandalf Sølv eller Lian Li V2000BPlusII eller evt. Lian Li V2100BPlusII ^egentlig samme kabinett som V2000B men annet utseende og litt dyrere... De to sistnevnte er for så vidt veldig dyre kabinetter og kanskje ikke 100% egnet for ditt bruk, men hvis du kjøper et av de har du det som mange vil kalle kanskje verdens beste kabinett... og de ser bra ut + at de holder lenge og er av ypperste kvalitet, har masse masse plass, og utvidelsesmuligheter... tror det er 6xHD under skilleveggen og så mange du vil i 5 1/4 brønnene ovenfor... ThermalTake kabinettet som jeg linker til først har teoretisk sett plass til 10 HDer i 5 1/4 brønnene pluss noen over psu, hvis du lager ramme til det... Lykke til med kjøp av kabinett Harald EDIT: oj så ikke det du skrev med simpelt og billig sorry... skal se om jeg finner det til deg jeg EDIT: der. Beste til ditt bruk til under 1k Chieftec Mesh Maxi Endret 31. desember 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Stacker er jo genialt til ditt bruk, kjempefornøyd med mitt. Stackeren er heller ikke for dyr og har plass til ett par vifter Har gått over til lian li cube case nå og er ikke like fornøyd Kjørte 12 disker i stackeren før jeg gikk over til cuben og hadde vell disktemp på rundt 20 på alle diskene Endret 31. desember 2006 av Heatseeker Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 temp på 20C? hvor kaldt har du det på rommet? :| Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Med luftkjøling er det umulig å få komponenter på temperaturer som er under romtemperatur, så han har det passe kaldt på rommet. Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ligger på 17 nå men får ikke lav temp i cuben, altfor liten og stutt Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) hmm.. jeg har hatt 35 C UTEN vifte på en amd 2800+ med 400 mhz oc.. 42 C ved 100 % cpu bruk.. bare en kabinett vifte.. kan ta å vise ett bilde De temperaturene jeg skrev opp er 0% Cpu bruk.. Altså.. Helt idle xD Skooooommelt varmt =\.. Menne.. jeg har det gamle kabinettet mitt.. 17 grader inni kabinettet.. 12 disker .. bare WDC 2.66 ghz Intel p4.. er bare skit kabinettet her som er feilen hehe.. Cooler Master Fulltower, "Stacker", Sølv likte jeg litt.. Menne.. hvis noen vet om.. kabinett.. simpelt som stackern.. og har ikke vifte i sideveggen.. Bare vifteplass forann.. bak.. (beste oppsettet som finnes og det første ) Endret 31. desember 2006 av iLoVecF Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Hum... jeg kom på ett av mine drømmekabinetter.. noen som vet ka det heter ? : Litt søtt et <3 Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er jo bare å droppe vifta i døra, brukte ikke den jeg null prob uten ;-) Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 hehe... mener at lufta skal ikke inn der ... jeg skal velge kor lufta skal gå.. Litt vanskelig i det kabinettet jeg har nå.. pga.. har ikke plass til å lage Rør etc, eller lignende =\.. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Dette er bare en som kødder med dere! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kabinettet du har bilde av er ett Silverstone TJ07 (Teijmin 07) som sviver rundt 2500kr. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 du trenger kjøling, oh yeah, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...GIIBB&mcat=c432 der får du veldig god kjøling, til veldig billig penge.. bestiller du det kabinettet på 3dfxcoo.no går det under 600 kr... billig billig.... Det er en 140 mm vifte i fronten, plass til to 120 mm på sia og en 120 mm vifte bak... er også lagt fester på de på sia, slik du kan ha to 80 mm, istedenfor 120 mm har selv bestilt et slikt kabinett på 3dfxcool.no, skal modde det litt. http://www.3dfxcool.no/product_info.php?products_id=1219 Bloggen min finner du her http://koseprat.16.forumer.com/viewtopic.php?t=38 Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Dette er bare en som kødder med dere! uhm.. javell.. mener du det me koffert kabinettet ? det hadde jeg på tg04.. Specsa i den var : Amd athlon 2800+ R9800xt Geil 1gb pc3200 golden dragon 2x disker 60gb+160gb wcg ide og maxtor sata aopen 300 watt augidy lydkort abit nf-7-s dette kabinettet jeg har er ett 5-6 år gammelt skyhawk alu kabinett.. og det kosta rund 400 kr da.. hmm... jaja.. skal kjøpe R600 når det kommer ut.. så må kjøpe kabbis snart uansett.. Siden r600 bruker 250 Watt >_< La til fler bilder om koffert pc'n.. på bildet venter vi på p-plassen og jeg leiker meg så hemmis som det går ;D Endret 2. januar 2007 av iLoVecF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå