Grievdus Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) hei bare lurte på om noen her på forumet har ider om hvordan jeg kan forbedre hjemmesiden min. er ikke helt sikker på om designet mitt er så fint . vill også få den mer kjent, trenger fler folk til å joine forumet feks, hehe håper noen kan hjelpe www.arildhaugen.moo.no flaut at jeg glemte linken edit: burde jeg kansje skrive inn trenings tips,kosthold osv? vet det er en fanside om arild haugen men kan jo skrive det forde eller hva syns dere ? Endret 31. desember 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 1. tables er fyfy til design. 2. ikke bruk js til hover effekt. bruk css. 3. ha en tittel på siden som beskriver siden. 4. siden er bredere en skjermen min så jeg fikk en vertikal scroll. 5. farger. vet jeg ikke er verdens mester på farger så, Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hehe, dette var ganske ille. Vet ikke helt hvor jeg skal starte. Men kan i allefall si www.htmldog.com Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eller du kan lese på W3Schools Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå