Gå til innhold

No more snø i Norge?

Misoxeny

Anbefalte innlegg

Tidene forandrer seg, det samme gjør vårt klima, en gang fins det kanskje ikke snø i norge lengre, istedenfor et vinterland ,blir vi et sommerland uten snø, Denne milde vinteren kan skje oftere med et varmere klima. Jeg syns vi mennesker har forstyrret naturen nok, det hele dreier som balanse i naturen og fortsetter vi mennesker med å slippe ut ødeleggende gasser fra fabrikker og andre forurensede utslipp dreper vi naturen og da dreper vi oss selv.

Det er samme mønster for en som røyker SAKTE SELVMORD! er hva som skjer hvis vi driver dette for langt. Vi er avhengige av naturen og enkelte mennesker i denne verden forstår ikke når nok er nok. Det vi gjør ødelegger balansen i naturen.

Bare pga forurensing ,så da kan vi tenke oss hvor mye skade den egentlig gjør med naturen og dens balanse, bare se på våres klima så forstår du at det er nødvendig med snø selv om det er i norge, snø og is er nødvendige for å holde et balansert klima.

Selv om enkelte av oss ikke liker det, men det er nødvendig.

7621388[/snapback]

er veldig overdrevt mye av dette.

om man leser litt så finner man også ut det er besvist at naturen reparer seg selv på en imponerende måtte mange ganger.

7621523[/snapback]

Såpass.. Noe som dekker opp påstanden din ?

Må si jeg er bekymret for saken selv. Men spør deg Frode20, ville du gitt opp de fine tingene dine for naturen sin del ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det all påstand ? At det har vært vintere uten snø før ?

Kanskje litt svakt..

7621880[/snapback]

gidder ikke ramse opp, men om man følger med litt lenger en "sensasjons" mediene så er det modifikasjoner i massevis. Har vært større omveltniger i naturen gjennom tusener av år. Enig at vi skal ta vare på kloden vår, men føler at det langvarige konsekvensene blir hauset opp til tider.

Lenke til kommentar
Tidene forandrer seg, det samme gjør vårt klima, en gang fins det kanskje ikke snø i norge lengre, istedenfor et vinterland ,blir vi et sommerland uten snø, Denne milde vinteren kan skje oftere med et varmere klima. Jeg syns vi mennesker har forstyrret naturen nok, det hele dreier som balanse i naturen og fortsetter vi mennesker med å slippe ut ødeleggende gasser fra fabrikker og andre forurensede utslipp dreper vi naturen og da dreper vi oss selv.

Det er samme mønster for en som røyker SAKTE SELVMORD! er hva som skjer hvis vi driver dette for langt. Vi er avhengige av naturen og enkelte mennesker i denne verden forstår ikke når nok er nok. Det vi gjør ødelegger balansen i naturen.

Bare pga forurensing ,så da kan vi tenke oss hvor mye skade den egentlig gjør med naturen og dens balanse, bare se på våres klima så forstår du at det er nødvendig med snø selv om det er i norge, snø og is er nødvendige for å holde et balansert klima.

Selv om enkelte av oss ikke liker det, men det er nødvendig.

7621388[/snapback]

er veldig overdrevt mye av dette.

om man leser litt så finner man også ut det er besvist at naturen reparer seg selv på en imponerende måtte mange ganger.

7621523[/snapback]

Såpass.. Noe som dekker opp påstanden din ?

Må si jeg er bekymret for saken selv. Men spør deg Frode20, ville du gitt opp de fine tingene dine for naturen sin del ?

7621853[/snapback]

Saken her er vel at norge og andre land ville stoppet opp om vi hadde sluttet å forurense, vi er klar over det og de fleste vil gjøre noe med det, men det er vansklig å finne andre løsninger erstatninger, selvmord tja.....mennesker er selv destruktive ikke noe mer å si om det, men vi er også gode til å finne løsninger, ikke glem det, er alltid en gluping som finner på noe nytt;)

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Kall meg hva dere vil. noen er ignorante ,andre er arrogante.

Men husk naturen reparerer seg ikke,hvis det er for mye foruresning husk på det.

Og det jeg skrev var tatt ut fra et synspunkt om hva som kunne skje i framtiden, om vi ikke er forsiktige med hva vi driver med.

Og husk vi har bare denne kloden nå og da har vi bare en sjanse til å ta vare på den.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Har ikke sett snøen på lenge. Sykliske klimasvinginger eller resultat av global oppvarming? Uansett så liker jeg det ikke.

Lenke til kommentar

Har kommet en del snø her igjen nå, etter en jul hvor den var mer eller mindre fraværende. Virka som det var en bryter som ble slått på ved inngangen til det nye året, for ikke mange timene etter midnatt så kom det en hel del. Spørs dog hvor lenge den blir liggende. Tror nok gjerne det kommer mer snø i vinter, vinteren i Norge er lang. Men det blir nok mest sånn som det har vært til nå, at det kommer litt, og så forsvinner det igjen etter en stund.

Lenke til kommentar

Savner selv snøen. leeenge siden jeg aket, og kastet snøball :cry:

vis ikke vinteren kommer til Gjesdal, reiser jeg opp i fjellet. snøen må oppleves. håper bare det er snø oppe i fjellene da. trekket ftw :D

hørte det ikke ville bli noe snø i år, eller neste. men det må være feil

Lenke til kommentar
[...]

bare se på våres klima så forstår du at det er nødvendig med snø selv om det er i norge, snø og is er nødvendige for å holde et balansert klima.

7621388[/snapback]

:!:

Ganske imponerende hvordan enkelte bare kan spy ut slike påstander i hytt og pine. Jeg vil gjerne se noe dokumentasjon for at alt går til helsike om vi ikke har snø og is her.

Lenke til kommentar
Snø er noe dritt. Eneste når jeg liker snø er på julaften, det gir jo litt "stemning", men ellers er det bare i veien. Kaldt og vått og jævlig.

7630989[/snapback]

Og ikke minst morsomt!

Du får ikke akkurat særlig stemning eller utsikt ut av å se på et par visne busker med masse halvråtne blader under seg...

Huff, snart kommer den helsikkes våren igjen.. og så den gloheite sommeren (da blir du bare slapp og jævelig), og ikke minst høsten. :thumbdown:

En vinter uten snø er som en kald høst. (noe som er værst tenkelig utfall):cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...