Gå til innhold

No more snø i Norge?

Misoxeny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DoffenPHP: Vi i Bergen har jo hatt 62 dager i strekk med regn, så du skal se langt etter snøen. Når vi bergensere begynner å klage over at det regner, da snakker vi regn.

7610879[/snapback]

Satan, kødder ?

Har hatt jævlig mye regn nå, sikkert i en uke ellernoe slikt..

Faen meg helt forferdlig..

Men hadde 1-2mm snø i 30min da :D

Tror klimaet endrer seg, så dør vi alle, for vannmengden øker, så går nederland under, så blir vannet forurenset, så dør vi alle :)

Lenke til kommentar

Ja, klimaet har endret seg på 1 år. Må rømme jordkloden da! Herregud for et hysteri. VG/Dagbla'-aktig. Og "dette må vi ta opp i alle diskusjonsprogram på TV og invitere Natur og Fjortiser slik at de kan komme med sine naive og ekstreme meninger". :nei:

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Ja lurer på en ting angående dette. Jeg er for tiden i Garden, og en del av tjenesten er å stå bom stille foran slott og Akershus. Alle gardistene koser seg på vakt fordi det er grei temperatur ute, og man slipper å fryse ihjel når man står stille. Men vi er også litt spørrende om det vinteren forskyver seg litt. At det f.eks snør nå og varer helt til Mai-Juni? Eller er det sånn at vi er heldige (jeg syns det. Hvertfall i år når jeg er inne i førstegangstjenesten) som har sluppet snø sålangt at det uansett vil bli vår igjen til Mars-April?

Lenke til kommentar

Tidene forandrer seg, det samme gjør vårt klima, en gang fins det kanskje ikke snø i norge lengre, istedenfor et vinterland ,blir vi et sommerland uten snø, Denne milde vinteren kan skje oftere med et varmere klima. Jeg syns vi mennesker har forstyrret naturen nok, det hele dreier som balanse i naturen og fortsetter vi mennesker med å slippe ut ødeleggende gasser fra fabrikker og andre forurensede utslipp dreper vi naturen og da dreper vi oss selv.

Det er samme mønster for en som røyker SAKTE SELVMORD! er hva som skjer hvis vi driver dette for langt. Vi er avhengige av naturen og enkelte mennesker i denne verden forstår ikke når nok er nok. Det vi gjør ødelegger balansen i naturen.

Bare pga forurensing ,så da kan vi tenke oss hvor mye skade den egentlig gjør med naturen og dens balanse, bare se på våres klima så forstår du at det er nødvendig med snø selv om det er i norge, snø og is er nødvendige for å holde et balansert klima.

Selv om enkelte av oss ikke liker det, men det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Tidene forandrer seg, det samme gjør vårt klima, en gang fins det kanskje ikke snø i norge lengre, istedenfor et vinterland ,blir vi et sommerland uten snø, Denne milde vinteren kan skje oftere med et varmere klima. Jeg syns vi mennesker har forstyrret naturen nok, det hele dreier som balanse i naturen og fortsetter vi mennesker med å slippe ut ødeleggende gasser fra fabrikker og andre forurensede utslipp dreper vi naturen og da dreper vi oss selv.

Det er samme mønster for en som røyker SAKTE SELVMORD! er hva som skjer hvis vi driver dette for langt. Vi er avhengige av naturen og enkelte mennesker i denne verden forstår ikke når nok er nok. Det vi gjør ødelegger balansen i naturen.

Bare pga forurensing ,så da kan vi tenke oss hvor mye skade den egentlig gjør med naturen og dens balanse, bare se på våres klima så forstår du at det er nødvendig med snø selv om det er i norge, snø og is er nødvendige for å holde et balansert klima.

Selv om enkelte av oss ikke liker det, men det er nødvendig.

7621388[/snapback]

er veldig overdrevt mye av dette.

om man leser litt så finner man også ut det er besvist at naturen reparer seg selv på en imponerende måtte mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...