Misoxeny Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hva skjer med snøen i Norge? F.eks jeg som bor i Bergen, er alt håp om en hvit vinter smeltet bort? Hvis noen har kunnskaper om dette, del dem gjerne med en som er bekymret over framtida til våre kjære rattkjelker. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Lurer jeg også på, hvor er snøen? Det var snø i Sandefjord i oktober, men den forsvant med en gang. Where's the snow Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 På Skogn i Nord-Trøndelag var det snø i bare en uke. Det var vel litt før jul. Nå er det bare vått ute Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 DoffenPHP: Vi i Bergen har jo hatt 62 dager i strekk med regn, så du skal se langt etter snøen. Når vi bergensere begynner å klage over at det regner, da snakker vi regn. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er en vakker tanke at vi kanskje er kvitt snøen..Den er bare i veien uansett.Det finnes ikke no så dumt som og flytte rundt på frossent vann. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 vel, har jo snødd godt i Lillehammer i dag, men er jo forsatt plussgrader ute, så spørs hvor lenge den blir liggendes Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Liker utviklingen, jeg. Personlig hater jeg snø, er mer et sommer-menneske. Og tenk så mye man sparer i utgifter til fyring osv. når det er plussgrader. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Liker utviklingen, jeg. Personlig hater jeg snø, er mer et sommer-menneske. Og tenk så mye man sparer i utgifter til fyring osv. når det er plussgrader. 7610942[/snapback] brenn i helvette, der er det jo varmt! jeg vil ha snø btw Noen som så på nyhetene, et sajkosvært isflak hadde løsna fra sørpolen? elns, kunne være pga global oppvarming.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 har dere glemt snøhelvette som var i fjor?! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Var då på ingen måte noko "snøhelvete" i fjor, strengt tatt. Indre Troms har snø (og alt for mange minusgrader), så eg får iallefall litt vinterfølelse Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Var då på ingen måte noko "snøhelvete" i fjor, strengt tatt. Indre Troms har snø (og alt for mange minusgrader), så eg får iallefall litt vinterfølelse 7611597[/snapback] Vil nå si at det var ett "snøhelvete" her i Kristiansand i fjor. Tilforhold med de forrige vinterene jeg kan huske. Syns også folk her inne som er "triste" pga det kanskje ikke kommer noe snø i år må skjønne at før eller siden kommer det snø. Kanskje til neste år, eller året etter, men den dritten kommer før eller siden. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Alt kommer av naturlige svingniger i temperaturen. Har vært slik mange ganger før, og norge har hatt mangt en snøfri julefeiring. Må huske vi kommer ut av en liten "istid" nå, og dermed er det fint naturlig det blir litt varmere. Må heller ikke glemme sola har vært usedvanlig aktiv de siste årene. Grunnen til det er så varmt nå er vi hadde en varm sommer som har varmet opp havet. Dette "koser" vi oss med nå av varm vinter. Neste år kan det være kaos igjen. Bare vent - dette kommer til å gå opp og ned slik det har vært i tusner av år Endret 31. desember 2006 av allyse Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kan ikke si at jeg savner snøen. Jo fortere til vår, jo bedre. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 vel, har jo snødd godt i Lillehammer i dag, men er jo forsatt plussgrader ute, så spørs hvor lenge den blir liggendes 7610910[/snapback] det har nå ligget en centimeter her nå i en stund, så denne holder seg sikkert til det begynner å bli ordentlig kaldt Lenke til kommentar
Josten Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Savner også snøen litt. Skulle liksom ake i korketrekkeren i år, men dengang ei. Er i det minste lett å sykle nå da. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 får håpe snøen kommer snart hvertfall.... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hva skjer med snøen i Norge?F.eks jeg som bor i Bergen, er alt håp om en hvit vinter smeltet bort? Hvis noen har kunnskaper om dette, del dem gjerne med en som er bekymret over framtida til våre kjære rattkjelker. 7610573[/snapback] Se filmen: The day after tomorrow Alle svar du trenger, blir besvart i den filmen Lenke til kommentar
JimL Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg er forsåvidt fornøyd, kan gjerne få det 5 grader varmere neste "vinter". Snø kan vi oppsøke i fjell/lignende når vi ønsker det, er bare greit å få slippe det stresset i byer. Endret 31. desember 2006 av JimL Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg er forsåvidt fornøyd, kan gjerne få det 5 grader varmere neste "vinter". Snø kan vi oppsøke i fjell/lignende når vi ønsker det, er bare greit å få slippe det stresset i byer. 7612214[/snapback] men uten snøen så blir det litt mørkere. Også ser ting så stusselig ut uten snøen. også er det morro å leke seg med bil Lenke til kommentar
JimL Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 men uten snøen så blir det litt mørkere.Også ser ting så stusselig ut uten snøen. også er det morro å leke seg med bil 7612235[/snapback] Jeg betaler gjerne skatter og avgifter om det blir brukt til vei og veibelysning. Så kan du spare penger på snømåking/vinterdekk osv og kjøpe deg en bil med nok effekt til å leke seg på tørrasfalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå