Gå til innhold

No more snø i Norge?

Misoxeny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker utviklingen, jeg. Personlig hater jeg snø, er mer et sommer-menneske. Og tenk så mye man sparer i utgifter til fyring osv. når det er plussgrader.

7610942[/snapback]

brenn i helvette, der er det jo varmt!

:innocent:

jeg vil ha snø btw :love:

Noen som så på nyhetene, et sajkosvært isflak hadde løsna fra sørpolen? elns, kunne være pga global oppvarming..

:cry:

Lenke til kommentar
Var då på ingen måte noko "snøhelvete" i fjor, strengt tatt.

Indre Troms har snø (og alt for mange minusgrader), så eg får iallefall litt vinterfølelse :)

7611597[/snapback]

Vil nå si at det var ett "snøhelvete" her i Kristiansand i fjor. Tilforhold med de forrige vinterene jeg kan huske.

Syns også folk her inne som er "triste" pga det kanskje ikke kommer noe snø i år må skjønne at før eller siden kommer det snø. Kanskje til neste år, eller året etter, men den dritten kommer før eller siden. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Alt kommer av naturlige svingniger i temperaturen. Har vært slik mange ganger før, og norge har hatt mangt en snøfri julefeiring. Må huske vi kommer ut av en liten "istid" nå, og dermed er det fint naturlig det blir litt varmere. Må heller ikke glemme sola har vært usedvanlig aktiv de siste årene.

Grunnen til det er så varmt nå er vi hadde en varm sommer som har varmet opp havet. Dette "koser" vi oss med nå av varm vinter. Neste år kan det være kaos igjen.

Bare vent - dette kommer til å gå opp og ned slik det har vært i tusner av år ;)

Endret av allyse
Lenke til kommentar
vel, har jo snødd godt i Lillehammer i dag, men er jo forsatt plussgrader ute, så spørs hvor lenge den blir liggendes :p

7610910[/snapback]

det har nå ligget en centimeter her nå i en stund, så denne holder seg sikkert til det begynner å bli ordentlig kaldt :p

Lenke til kommentar
Jeg er forsåvidt fornøyd, kan gjerne få det 5 grader varmere neste "vinter". Snø kan vi oppsøke i fjell/lignende når vi ønsker det, er bare greit å få slippe det stresset i byer.

7612214[/snapback]

men uten snøen så blir det litt mørkere.

Også ser ting så stusselig ut uten snøen.

også er det morro å leke seg med bil :p

Lenke til kommentar
men uten snøen så blir det litt mørkere.

Også ser ting så stusselig ut uten snøen.

også er det morro å leke seg med bil :p

7612235[/snapback]

Jeg betaler gjerne skatter og avgifter om det blir brukt til vei og veibelysning. Så kan du spare penger på snømåking/vinterdekk osv og kjøpe deg en bil med nok effekt til å leke seg på tørrasfalt :tease:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...