Erik B. Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Er vel fare for litt gjennskinn fra ruten da Lenke til kommentar
parleur Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvordan kamera skyter du med parleur ? Hadde ikke satsa på så høy iso, men det er jo bare å testskyte litt og stille til man er fornøyd. Har jo 30min+ til å ta bilder. 7614362[/snapback] Kansje ikke beste kamera til høy iso men; Sony a100. Men det å få veldig mørke bilder kan heller veies opp med ta høy iso og litt støy og da få lysere bilder ? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Det er vel fyverkeriet du skal ha frem, ikke skyene bak og bygningene i det fjerne? Du trenger ikke ISO 800 for å fange fyrverkeriet, det blir bare utbrent. Blender bør heller være 8+ men mindre enn 16 for å få et greit fyrverkeri etter hva jeg har lest. Dette ble vel også nevnt på forrige side. EDIT: Tok noen bilder her istad av min egen batteribombe. Var ca. 25m fra boksen, og hadde stilt kameraet litt for langt ned. Kuttet bombene på midten ved en brennvidde på 24mm. Stor brennvidde er uansett nødvendig når fyrverkeriet er så nærme om jeg fange hele blomsten. Morsomme bilder man får, skal ta flere senere. f/9 gjorde at fyrverkeriet ble noe utbrent. Endret 31. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nyttårsbilde-topicen Anbefaler folk å ta en titt Lenke til kommentar
Photon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 vår litt tåke her i nærheten, og er litt for mye skog og bebyggelse rundt huset. Fikk kanskje 1-3 halvgreie bilder, men er litt skuffa. Også begynte deg å regne ganske nøyaktig 2359 Lenke til kommentar
CamCorders Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt Nyttår fra Mo i Rana! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå