sjøgren Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) eey!! noen som har annbefalinger til NICEss sigarer man får kjøpt på bensinstsjoner? og evt oppgi pris! Endret 31. desember 2006 av sjøgren Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) godt du spurte om dette, jeg hadde og tenkt til å spørre om det samme. Må ha noen ekstra gode, phete sigarer i morgen Endret 31. desember 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg har iallefall kjøpt meg en La Rica Robusta til 125kr Er det så mye å velge mellom på bensinstasjonene da? Er vel bare 2-3 forskjellige i sånne 3-5 pack.. Endret 31. desember 2006 av raid2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Får kjøpt en helt grei en i en gul metallhylse på narvesen. Pris rundt 40kr. Men har litt lyst å slå på stortromma i morgen og kjøpe no dyrt.. Får se Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vet ikke hvor mye det er å velge mellom jeg. Aldri kjøpt det selv før, bare bomma av andre Men blir vel til at jeg/vi kjøper sigarer uansett pris, merke og størrelse. Eneste stedet vi får kjøpt her hvor vi bor er Esso. Er det forskjell på hva slags sigarer de forskjellige bensinstasjonene har? eller er det bare random hva den enkelte bensinstasjon tar inn? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) De har sikkert de 5-pakningene med de tynne som kommer i lilla-aktig eller hvit pakke. Husker ikke hva de het though Edit: mener at Dunhill kan finnes i matvarebutikker og da muligens på bensinstasjoner og Endret 31. desember 2006 av raid2 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Dunhill er da sigaretter? eller tar jeg feil ? Sigarilos er små sigarer (elns) og det får du tak i for en billipenge, 10stk(husker ikke) i en pakke, fåes på bensinstasjoner... Ellers er det billig sigarer i de fleste matvarebutikker og sikkert på bensinstasjoner Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Neida, Dunhill har også sigarer Men det er som du sier at man får oftest tak i Cigarilloer. Tror de også skal ha noen Henri Wintermans half corona også hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
1ar Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Off, ikke kjøp cigarellos. De smaker bare drit, kjøp heller noen sigarer. Selv om det er noe billig greier er det bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå