Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge pupper, liker dere det?


Anbefalte innlegg

Prognatus: Dagens ungdom har litt tørrere sans for humor, det er ikke alltid like greit å oppdage. I dette tilfellet var egeulf "ironisk"; han kom med en uttalelse som lyste av ignoranse, for å påpeke hvor lite en del mennesker faktisk kan om sex.

7670340[/snapback]

Ironi er ikke alltid like lett å oppdage, nei. Derfor legger det spesielt ansvar på forfatteren. Min tidligere norsklærer sa til meg at jeg behersker tekstanalyse bedre enn (subtil) ironi, så derfor forsøker jeg i slike tilfeller å flagge mine intensjoner i diskusjonsfora med passende smiletegn, for å unngå for mange misforståelser. Det anbefales til andre også! ;)

 

Når det gjelder de erogene sonene hos menn og kvinner, så er det jo viktig nok til å nevnes på en ordentlig måte og er ikke off-topic i en tråd som denne, som går på å stimulere en av disse sonene, eller? Men jeg synes ikke man skal hovere eller være arrogant overfor folk uansett. Det er en ærlig sak å erkjenne at man mangler kunnskap.

 

Men dette minner meg om en filipinsk sykepleierstudent jeg snakket med på nettet en gang. Hun visste ikke at anus var en erogen sone og trodde også at menn som ikke var omskjærte (ref. annen tråd her) ikke klarte å holde seg rene... Og hun skulle snart være ferdig utdannet sykepleier... :dontgetit:

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg syns det er meget deilig å gjøre det på dama :D hehe !!

 

det er mitt triks å få ho fort kåt ;) så ho liker det også tror jeg :D

7683734[/snapback]

 

 

Du kan variere det litt også, kos med lårene hennes og "knehasene" det funker like bra det ofte som puppene alene, kos også rundt "musa" men ikke fall for fristelsen til å ta på den. Om du pirrer henne sånn kan du kjapt få henne til å trygle om at du skal gå lenger ;)

 

Har ofte opplevd at om jeg bare koser litt med brystene og fokuserer på andre områder så kan jeg fokusere mer på brystene under selve samleiet og det ser ut til å hjelpe enda mer på når man helst vil at ting skal skje.

 

Brystene kan fort bli "ømme" og den gode følelsen forsvinner, så prøve litt andre ting innimellom er ikke dumt.

 

Jeg har det ?problemet? at dama mi blir kåt bare hun ser meg så jeg har enda ikke opplevd å måtte "kåte" henne opp, dette er ikke for å skryte eller noe, det er frustrerendes for en som elsker vorspiel :p Men det gjør det også ekstra spennende å sette igang med vorspiel, se hvor lenge jeg kan holde på før hun blir så desperat at hun forlanger noe mer :D

 

Morsom tråd.. pupper er digge ting!!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kilde: Gudommelig sex, Caroline Aldred, Hit & Hansteen.

De ni nivåene i kvinnens orgasme....

 

Nivå 1- Hun sukker, puster tungt og utsonderer spytt.

Nivå 2- Hun strekker ut tungen når hun kysser mannen.

Nivå 3- Musklene hennes aktiveres og hun griper tak i og holder han fast.

Nivå 4-Sammentrkningene i skjeden starter, og sekretene begynner å renne.

Nivå 5- Leddene hennes blir løsere, og hun biter mannen.

Nivå 6- Hun bølger og roterer og slår armene og bena rundt han.

Nivå 7- Blodet bruser, og hun prøver å berøre han overalt.

Nivå 8- Musklene hennes slapper av, og hun biter og napper i brystvortene hans.

(Dette nivået har visst jeg oversett. :blush:, men liker guttene det?)

Nivå 9-Hun hengir seg fullstendig til mannen og åpner opp.

7670740[/snapback]

 

Minner meg om eksorsiten...

Lenke til kommentar

Eneste som mangler her, er brukernes beskrivelser av pupper de har hatt gleden av å leke med, men kanskje det ikke er så lurt når jeg tenker meg om, med tanke på damene som eier dem ikke vil la folk vite det, uten samtykke. Er det da forresten dumt å skryte av eksens pupper, da man slo opp for ca. et år siden og avsluttet kontakten for alltid?

Lenke til kommentar

Jeg bare lurte på hva dere synes om puppeslikking. Er det godt? Føles det godt og deilig når tunga glir over brystvorta i sirkelform? Hva med når hendene beføler dem?  :blush:

7610165[/snapback]

jeg har dårlig erfaring med å suge ouooer, siden sist gang jeg gjorde det på en i klassen, ble det veldig pinlig. siden plutselig hadde jeg masse morsmelk i munnen som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med.

 

så jeg svelga det, men jeg fikk brekninger og gulpa det opp igjen over henne :(

Jeg visste ikke at man fikk melk allerede i en alder av 15 :(

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på hva dere synes om puppeslikking. Er det godt? Føles det godt og deilig når tunga glir over brystvorta i sirkelform? Hva med når hendene beføler dem?  :blush:

7610165[/snapback]

jeg har dårlig erfaring med å suge ouooer, siden sist gang jeg gjorde det på en i klassen, ble det veldig pinlig. siden plutselig hadde jeg masse morsmelk i munnen som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med.

 

så jeg svelga det, men jeg fikk brekninger og gulpa det opp igjen over henne :(

Jeg visste ikke at man fikk melk allerede i en alder av 15 :(

8042725[/snapback]

 

 

Hun var kanskje gravid også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...