Loerand Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Myggstikk er ikke det hotteste, nei Endret 4. januar 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg som gutt slikker brystene til jenta mi, det er digg synes jeg! Hun føler vel det samme virker det som. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (Seff, folk er skapt som de er skapt, og jeg er større fan av naturlige saker enn oppblåste glassfiberdukker. Men er størrelsen omtrent lik som mine egne, så.. Eh ja.) 7641974[/snapback] Dagens.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Som jente m. nippelring elsker jeg det. MEN, den blir fort sår. Husk det gutter, pupper m. nippelring behandles ikke som vanlige pupper... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Erhm .. hva i alle er «nippelring» for noe? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Erhm .. hva i alle er «nippelring» for noe? 7649041[/snapback] er ikke det en piercing i brystvorta? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er derfor man har ringer i ørene og ikke i puppene! Er snart ikke mulig å kysse ei dame noen steder lenger. Dem har spiker og bolter i lepper, bryster, klitoris og navler. Er jo rene hellraisergrupiene! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er derfor man har ringer i ørene og ikke i puppene! Er snart ikke mulig å kysse ei dame noen steder lenger. Dem har spiker og bolter i lepper, bryster, klitoris og navler. Er jo rene hellraisergrupiene! 7649281[/snapback] Haha, dagens. Veldig enig.. Greit i ørene, da snakker jeg 1 eller 2 ihvert øre, ikke 10. Og piercing i navlen er jo sexy. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er derfor man har ringer i ørene og ikke i puppene! Er snart ikke mulig å kysse ei dame noen steder lenger. Dem har spiker og bolter i lepper, bryster, klitoris og navler. Er jo rene hellraisergrupiene! 7649281[/snapback] Haha, dagens. Veldig enig.. Greit i ørene, da snakker jeg 1 eller 2 ihvert øre, ikke 10. Og piercing i navlen er jo sexy. 7649299[/snapback] Piercing på navel og øre er litt sexy Men alle andre steder er grusomt, horribelt! Min mening ihvertfall Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ei farget piercing i tunga er bare digg på damer synes jeg Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg sier full pupp, jeg Pupper er Herrens gave til oss menn som ikke er velsignet med noe så rart og herlig, så vi får et leketøy i tillegg til biler Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg elsker pupper. Har alltid vært sammen med jenter som har små pupper, og det har ikke brydd meg. Ikke tenkt på det i det hele tatt. Men for tiden styrer jeg med en som har store faste pupper. Jeg slikker, suger, klemmer.. ELSKER de puppene. Hadde sex i fjor sommer med en som hadde piercing i begge brystene. Jeg måtte være forsiktig, men gjorde man det riktig var det som å slå på bryter som sa "SEX!! NÅ!". Herlig Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 det er kjempe deilig, helst litt forsiktig først, så hardere Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 det er kjempe deilig, helst litt forsiktig først, så hardere 7661098[/snapback] du er jente da? Velkommen til forumet btw Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har lest et sted at jenter, som faktisk har erogene soner UTENFOR skrittet(hææ?), som oftest setter pris på en eller annen form for kjæling med puppene.7624437[/snapback] Har ikke du erogene soner utenfor skrittet da? Trodde alle hadde det jeg. Men jeg har hørt om en fyr i Kanada som ikke føler noe som helst i huden og må passe seg for å ikke legge hendene på kokeplata og slikt, da det ikke gjør vondt og han merker det ikke før det begynner å lukte svidd. Han har antagelig ikke glede av sine erogene soner heller... Suge pupper er deilig det, og dobbelt så deilig når dama nyter det også - hvilket er veldig varierende fra dame til dame. Noen har følsomme pupper, andre vil ha det litt hardere etter hvert, og andre igjen kjenner ikke noe spesielt fra eller til. Men jeg elsker det! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har ikke du erogene soner utenfor skrittet da? 7669900[/snapback] Ehm, nei? Jeg er gutt... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Og en spøkefugl, ser jeg. ...Eller tror du den tegningen er seriøs? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke så altfor langt i fra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Prognatus: Dagens ungdom har litt tørrere sans for humor, det er ikke alltid like greit å oppdage. I dette tilfellet var egeulf "ironisk"; han kom med en uttalelse som lyste av ignoranse, for å påpeke hvor lite en del mennesker faktisk kan om sex. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kilde: Gudommelig sex, Caroline Aldred, Hit & Hansteen. De ni nivåene i kvinnens orgasme.... Nivå 1- Hun sukker, puster tungt og utsonderer spytt. Nivå 2- Hun strekker ut tungen når hun kysser mannen. Nivå 3- Musklene hennes aktiveres og hun griper tak i og holder han fast. Nivå 4-Sammentrkningene i skjeden starter, og sekretene begynner å renne. Nivå 5- Leddene hennes blir løsere, og hun biter mannen. Nivå 6- Hun bølger og roterer og slår armene og bena rundt han. Nivå 7- Blodet bruser, og hun prøver å berøre han overalt. Nivå 8- Musklene hennes slapper av, og hun biter og napper i brystvortene hans. (Dette nivået har visst jeg oversett. , men liker guttene det?) Nivå 9-Hun hengir seg fullstendig til mannen og åpner opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå