Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge pupper, liker dere det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pupper er digg, men jeg får ikke lov til å rører dem nå....De er reservert til minsten som er 16 dager gammel.....

7615803[/snapback]

hva? får du ikke ta del i godene?!? er jo bare et pluss at de er fyllt med noe :p

7615825[/snapback]

 

Har du sett kuer med melkespreng?

7615852[/snapback]

Det har jeg forsåvidt ikke men har sett damer med melkespreng :p

Uansett så kan jeg skjønne at 16 dager er litt tidlig for madammen å få lysten på nytt hehe

Gratulerer med minsten forresten og godt nytt år!

Lenke til kommentar
Pupper er digg, men jeg får ikke lov til å rører dem nå....De er reservert til minsten som er 16 dager gammel.....

7615803[/snapback]

hva? får du ikke ta del i godene?!? er jo bare et pluss at de er fyllt med noe :p

7615825[/snapback]

 

Har du sett kuer med melkespreng?

7615852[/snapback]

Det har jeg forsåvidt ikke men har sett damer med melkespreng :p

Uansett så kan jeg skjønne at 16 dager er litt tidlig for madammen å få lysten på nytt hehe

Gratulerer med minsten forresten og godt nytt år!

7616183[/snapback]

 

 

Er jo ikke bare snakk om melkespreng.. Hormonene og alt det der er vel ikke helt klar før etter noen uker/par månder... Og har man fått barn sammen så har man vel pult/puppekosing i massevis, slik at det ikke er det første man tenker på med en ny krabat i hus! :)

Lenke til kommentar
Og har man fått barn sammen så har man vel pult/puppekosing i massevis, slik at det ikke er det første man tenker på med en ny krabat i hus!  :)

7616232[/snapback]

Nja... husker jeg og eksen klarte knapt å vente fire uker før vi hoppa på hverandre som kaniner igjen :p

Lenke til kommentar
Og har man fått barn sammen så har man vel pult/puppekosing i massevis, slik at det ikke er det første man tenker på med en ny krabat i hus!  :)

7616232[/snapback]

Nja... husker jeg og eksen klarte knapt å vente fire uker før vi hoppa på hverandre som kaniner igjen :p

7616245[/snapback]

 

kjenner meg igjen! hu har endelig fått lysten tilbake, men sprengt høne må få hvile :D

Lenke til kommentar

Fra en jentes ståsted:

 

For min del er dette dødsdigg! Har alltid elsket det, og gjerne litt hardt også. Starte rolig også gå over til biting etterhvert. Men det er stort sett brystvorten som er noen vits i å bry seg om. Alt annet rundt er ikke så big deal...for meg ihvertfall.

Liker også at han først suger/biter før han bruker tungespissen og bare leker med den.

Mmmm...

Lenke til kommentar

Jeg har lest et sted at jenter, som faktisk har erogene soner UTENFOR skrittet(hææ?), som oftest setter pris på en eller annen form for kjæling med puppene. Om denne kjælingen oppleves som best med brystvorteklyper, en forsiktig hånd, en lekende tunge eller skarpe hoggtenner får bli opp til jenta selv. Jeg tror ikke du finner mange som virkelig ikke liker puppekjæling.

Lenke til kommentar

Flott tråd, hva "Sex og samliv-forumdelen" ikke har gjort for oss, det vet ikke jeg.

 

Finner det veldig facinerende om det er noen her inne som ikke liker det. Men har jo hørt en som har uttalt seg noe ala: Skjønner ikke hvorfor folk masser sånn om pupper, det er jo bare to fettsamlinger.

 

For min del, er ikke det det dummeste en kan gjøre under litt kos nei, det hører med til akten, enkelt og greit.

 

Edit: Leif

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...