Livert Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hehe.. Må bare si at dette var en litt spesiell tråd Kanskje på tide med "Den store suge pupp-tråden" Godt nyttår folkens! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg elsker pupper. Det er noe av det vakreste som finnes. <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Pupper er digg, men jeg får ikke lov til å rører dem nå....De er reservert til minsten som er 16 dager gammel..... 7615803[/snapback] hva? får du ikke ta del i godene?!? er jo bare et pluss at de er fyllt med noe 7615825[/snapback] Har du sett kuer med melkespreng? 7615852[/snapback] Det har jeg forsåvidt ikke men har sett damer med melkespreng Uansett så kan jeg skjønne at 16 dager er litt tidlig for madammen å få lysten på nytt hehe Gratulerer med minsten forresten og godt nytt år! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Pupper er digg, men jeg får ikke lov til å rører dem nå....De er reservert til minsten som er 16 dager gammel..... 7615803[/snapback] hva? får du ikke ta del i godene?!? er jo bare et pluss at de er fyllt med noe 7615825[/snapback] Har du sett kuer med melkespreng? 7615852[/snapback] Det har jeg forsåvidt ikke men har sett damer med melkespreng Uansett så kan jeg skjønne at 16 dager er litt tidlig for madammen å få lysten på nytt hehe Gratulerer med minsten forresten og godt nytt år! 7616183[/snapback] Er jo ikke bare snakk om melkespreng.. Hormonene og alt det der er vel ikke helt klar før etter noen uker/par månder... Og har man fått barn sammen så har man vel pult/puppekosing i massevis, slik at det ikke er det første man tenker på med en ny krabat i hus! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Og har man fått barn sammen så har man vel pult/puppekosing i massevis, slik at det ikke er det første man tenker på med en ny krabat i hus! 7616232[/snapback] Nja... husker jeg og eksen klarte knapt å vente fire uker før vi hoppa på hverandre som kaniner igjen Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Og har man fått barn sammen så har man vel pult/puppekosing i massevis, slik at det ikke er det første man tenker på med en ny krabat i hus! 7616232[/snapback] Nja... husker jeg og eksen klarte knapt å vente fire uker før vi hoppa på hverandre som kaniner igjen 7616245[/snapback] kjenner meg igjen! hu har endelig fått lysten tilbake, men sprengt høne må få hvile Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Minner om gjestepostregelen. En post slettet. Geir Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Pupp er namnam! 7614840[/snapback] Thumbs up for that! Kjæresten min liker det veldig godt hvertfall. 7615225[/snapback] Min også Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Fra en jentes ståsted: For min del er dette dødsdigg! Har alltid elsket det, og gjerne litt hardt også. Starte rolig også gå over til biting etterhvert. Men det er stort sett brystvorten som er noen vits i å bry seg om. Alt annet rundt er ikke så big deal...for meg ihvertfall. Liker også at han først suger/biter før han bruker tungespissen og bare leker med den. Mmmm... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Pupp ? suge pupp ? Digg det vel .. Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Slanger og barn liker det. Hvorfor skulle ikke vi? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har lest et sted at jenter, som faktisk har erogene soner UTENFOR skrittet(hææ?), som oftest setter pris på en eller annen form for kjæling med puppene. Om denne kjælingen oppleves som best med brystvorteklyper, en forsiktig hånd, en lekende tunge eller skarpe hoggtenner får bli opp til jenta selv. Jeg tror ikke du finner mange som virkelig ikke liker puppekjæling. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Suging av pupp er gøy. Bruker å småsuge/småbite litt, og gjerne slikke litt rundt med tunga. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da forsvant litt spam. Dette er ikke en chattetråd, ei heller et vitseforum. Geir Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Suging av pupp er gøy. Bruker å småsuge/småbite litt, og gjerne slikke litt rundt med tunga. 7639339[/snapback] og hun liker det? Lenke til kommentar
daim Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 er digg det ja! men har desverre ikke noen å gjøre det på akkurat nå! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Flott tråd, hva "Sex og samliv-forumdelen" ikke har gjort for oss, det vet ikke jeg. Finner det veldig facinerende om det er noen her inne som ikke liker det. Men har jo hørt en som har uttalt seg noe ala: Skjønner ikke hvorfor folk masser sånn om pupper, det er jo bare to fettsamlinger. For min del, er ikke det det dummeste en kan gjøre under litt kos nei, det hører med til akten, enkelt og greit. Edit: Leif Endret 4. januar 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Pupper er elsk. Liker gjerne litt fasong på dem da. Uansett, utmerkede leketøy Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Slanger og barn liker det.Hvorfor skulle ikke vi? 7622754[/snapback] Slanger?? Snakes on a plane eller :!: ? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fasong har mye å si ja. De som påstår at størrelse ikke teller, kan koke seg et egg. (Seff, folk er skapt som de er skapt, og jeg er større fan av naturlige saker enn oppblåste glassfiberdukker. Men er størrelsen omtrent lik som mine egne, så.. Eh ja.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå