Aadland Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg begynner med ett nytt prosjekt. Først å fremst skal jeg sveise litt rust i gulvet slik at den blir godkjent. Deretter skal jeg begynne å samle inn deler for en lettere ombygging. Det skal komme en 2.0 l 16v motor i den, omega 5tr girkasse. Må ha skiver fremme og bak tenker jeg. Har ikke vært borti noen slike gamle opler før så jeg må høre litt rundt omkring hvilke deler jeg trenger. Har kjøpt inn senkesett til framakselen som senker 50mm (det er bladfjærer fremme), tror jeg må bruker framfjærer ifra en kadett c bak (er ikke helt sikker på dette). Skal ha 13x8 felger på den. Hvis det er noen som har greie på ombygging av disse gamle bilene hadde det vært fint med litt hjelp. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Konge prosjekt, vi har selv hatt flere kadetter mest C.. Liker de best Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kjempefin bil. Synes ikke du bør modifisere den stort, det er jo en veteranbil! Men det er ditt valg, og den kan nok bli knalltøff. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Virker som et kult prosjekt. Jeg synes den så ganske strøken ut egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå