Maynard James Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det er ei stund siden dette skjedde, en kvinne utdøver kjører på en port og dør. blodig affære, ikke særlig fint å se på. selv husker jeg ikke hvem dette var og når det var. Så jeg håper noen vet det? Shade Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Downhill#Risks Régine Cavagnoud fra Frankrike i 2001. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Du las litt fort Endre. Det var Ulrike Maier frå Austerrike som traff ein port, i 1994. Régine Cavagnoud traff ein tysk trenar. Endret 31. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Oki. Jeg leste ikke på personenes biografier. Jeg tenkte at 1994 ikke kunne være "et par år siden". Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Auch, sånn går det når man mister kontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå